Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Üldine> Registrid> Objektid> Miks ühes ettevõttes ei ole konto kaardil näha Objekti lahtrit, teises ettevõttes on?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 13. märts 2015

Miks ühes ettevõttes ei ole konto kaardil näha Objekti lahtrit, teises ettevõttes on?

Eesti versioonides sisaldab Konto kaart Objekti välja.
Kui kontode kaartidel seda näha ei ole ole, siis tuleb Üldise mooduli seadistuses “Ettevõtte andmed” valida “KM seadistus” lahtrisse valida Eesti (Ctrl+Enter klahvikombinatsioniga). Kuna funktsioon on loodud Eesti versioonile, siis muu riigi valimisel ei näita Konto kaart välja “Objekt”.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi