Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Üldine> Registrid> Objektid> Miks ühes ettevõttes ei ole konto kaardil näha Objekti lahtrit, teises ettevõttes on?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 13. märts 2015

Miks ühes ettevõttes ei ole konto kaardil näha Objekti lahtrit, teises ettevõttes on?

Eesti versioonides sisaldab Konto kaart Objekti välja.
Kui kontode kaartidel seda näha ei ole ole, siis tuleb Üldise mooduli seadistuses “Ettevõtte andmed” valida “KM seadistus” lahtrisse valida Eesti (Ctrl+Enter klahvikombinatsioniga). Kuna funktsioon on loodud Eesti versioonile, siis muu riigi valimisel ei näita Konto kaart välja “Objekt”.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi