Uuendatud 09. jaanuar 2024
Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?
A) Kui kontaktisku andmeid ei ole varem programmi sisestatud, siis:
– Mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid.
– Leia ja ava kliendi/tarnija ettevõtte Kontakti kaart. Vali Koosta menüüst Kontaktisik.
– Avaneb uus kontakti kaart. Täida selle kontaktisiku Telefon, E-mail ja Ametinimetus.
– Salvesta kontkatisiku kaart.
Nüüd näed kontaktisikute andmeid firma Kontakti kaardi allosas.
Vaata, kuidas lisada kontaktisiku andmeid kontakti kaardi juurde: VIDEO
B) Kui kontaktisik on eraldi kaardina juba olemas Kontaktide registris, aga sidumata firmaga:
– Mine moodulisse Müügiarved > Registrid > Kontaktid.
– Leia ja ava kliendi ettevõtte Kontakti kaart. Vali operatsioonide menüüst “Seo olemasolev kontakt“.
– Avaneb uus väike aken, kus saad otsida (ctrl+enter) kontkatisiku nime.
– Vali nimi ja vajuta Salvesta.
Nüüd näed kontaktisiku andmeid firma Kontakti kaardi allosas.
LISAVALIKUD:
Kontaktisiku eemaldamiseks firma Kontakti kaardi küljest toimi nii:
– Leia ja ava kliendi/tarnija ettevõtte Kontakti kaart.
– Tee aktiivseks kontaktisiku nime rida (ära ava!).
– Vali operatsioonide menüüst “Eemalda kontaktisik“.
Kui kontaktisik on seotud kogemata vale firmaga:
– Leia ja ava kliendi/tarnija ettevõtte Kontakti kaart.
– Tee aktiivseks kontaktisiku nime rida (ära ava!).
– Vali operatsioonide menüüst “Muuda seotud kontaktisikut“.
– Avaneb uus aken, kus saad valida õige firma, millega isik seotud peaks olema. Mine väljale “Kontakt” ja vali Ctrl+Enter õige firma.
– Salvesta.
(uus kontaktisik, kontaktisikud, kontaktisikuid, uut kontaktisikut, kustuta kontaktisik, kontaktisiku kustutamine)