Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Aruanded> Kasutaja ei näe Tarnija hetkeseisu aruandes ostutellimusi?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 31. mai 2017

Kasutaja ei näe Tarnija hetkeseisu aruandes ostutellimusi?

Vaikimisi sisaldab aruanne “Tarnija hetkeseis” ainult tarnijalt/hankijalt saadud ostuarveid ja tasumiste infot. Tegevuste, ostutellimuste ja muu info nägemiseks tuleb kasutajale anda õigused seadistuses “Info tarnija hetkeseisu aruandes” moodulis Kliendihaldus. Iga isiku jaoks tuleb koostada eraldi kaart.

Seadistus aktiveerub peale seda kui kasutaja uuesti programmi siseneb.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi