Uuendatud 30. aprill 2024
Kas saab seadistada meeldetuletusi müügiarve sisestamisel?
Arve koostamisel on võimalik kasutajale ekraanile kuvada teavitusi, mis on seotud konkreetse kliendiga (kontaktiga) või artikliga.
Kui soovid, et konkreetse kliendi valimisel ilmuks meeldetuletav teade selle kontakti kohta, siis täida kontakti kaardil (vahelehel “Ettevõte“) lahter “Hoiatus müügil”.
Tekst ilmub kohe ekraanile, kui valid selle kliendi Müügitellimusele või Müügiarvele.
Samuti ilmub hoiatuse tekst aruandesse “Kliendi hetkeseis”, mida saad avada Kontakti kaardi peal operatsioonide (“hammasratta“) menüü alt.
Hoiatus ilmub ka juhul, kui koostad Teenindustellimusest arvet (moodul Hooldusteenindus > Registrid > Teenindustellimused > Koosta menüü > Arve).
Kui soovid, et sarnaselt ilmuks hoiatav teade konkreetse artikli valimisel selle toote kohta, siis täida Artikli kaardil lahter “Hoiatus“.