Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Telema> Kasutamine> Kas on võimalik müügitellimus sisestada käsitsi, aga arve saata Telema kaudu?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 06. aprill 2022

Kas on võimalik müügitellimus sisestada käsitsi, aga arve saata Telema kaudu?

Kui kaupade tellimus saabub mõne teise kanali kaudu, mitte Telemast, siis on võimalik kasutajal see sisestada Standard Books programmi ka käsitsi. Müügitellimusest edasi on võimalik juba tavapärast Telema dokumendivahetuse tööprotsessi jätkata.
Kirjeldatud olukord tuleb soovitavalt tellimuse saatjaga kokku leppida, et ei tekiks konflikti tellimuse saatja ja vastuvõtja tarkvarasüsteemides.

Käsitsi sisestatud müügitellimusel peavad olema kindlasti täidetud need lahtrid:
– Kliendi Tellimuse number,
– Lähetusaadressi kood,
– vähemalt üks artikli rida koos EAN koodiga.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi