Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kliendihaldus/CRM> Veel Kliendihaldusest> Kas müügiprotsessi etappe saab automatiseerida, nii et ühe tegevuse järel tekiks automaatselt järgmine tegevus?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 31. mai 2017

Kas müügiprotsessi etappe saab automatiseerida, nii et ühe tegevuse järel tekiks automaatselt järgmine tegevus?

Sarnase olukorra lahendamiseks sobib kasutada Kliendihalduse mooduli funktsiooni Järgnevad tegevused. Sellega saad ära seadistada müügiprotsessi etapid nii, et iga sammu lõpetamisel tekib automaatselt tegevus järgmise sammu jaoks. See on vajalik, kui näiteks helistad kliendile, kuid inimene, kellega soovisid rääkida, ei ole hetkel kohal. Sellisel juhul saad lasta automaatselt koostada uue Tegevuse, mis meenutab sulle, et pead paari päeva pärast uuesti helistama. Seda funktsiooni saavad kasutada ka kliendivõlgnevuste jälgimisega tegelevad töötajad, kellel Tegevuste register aitab süstematiseerida tehtud telefonikõnesid.

Mine Kliendihalduse moodulisse ja vali seadistus “Järgnevad tegevused”. Uue kaardi sisestamiseks klõpsa Koosta menüüst Uus. Täida kaart ja salvesta see, klõpsates Salvesta.  Seadistuse kohta saad täpsemalt lugeda siit: hansamanuals.com

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Standard Books äritarkvara laieneb Leetu ja Soome!

02. jaanuar 2025

Nii Eestis kui… Loe edasi

DETSEMBRI NIPINURK – “Head uut aastat” hooldus, kuidas muuta kogumispensioni päringut jpm

20. detsember 2024

DETSEMBRI NIPID Programmi… Loe edasi

Liitu meiega ja saa programmeerijaks!

05. detsember 2024

Oled huvitatud IT-st ja tehnoloogiast… Loe edasi