Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> Kas kliendile saadetaval e-arvel on võimalik näidata meie ettevõtte teise panga IBAN arveldusarvet, mis ei ole meie põhipank?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 06. juuni 2024

Kas kliendile saadetaval e-arvel on võimalik näidata meie ettevõtte teise panga IBAN arveldusarvet, mis ei ole meie põhipank?

Näiteks, sinu ettevõtte põhipank on Swedbank, aga teine konto on lisaks ka LHV pangas. Kui üldjuhul tasuvad kliendid arveid sinu firma Swedbank kontole, siis konkreetse kliendi puhul soovid, et ta maksaks sinu saadetud arve eest hoopis LHV panga kontole. Selliste klientide jaoks tuleb sul lisada kliendi Kontakti kaardile LHV pangakood.


Ava Kontakti kaart ja täida “Ettevõte” vahelehel väli “Pangakood” (kasuta Ctrl+Enter).
Vali LHV panga kood või koosta samas aknas uus, kui see puudus. Sellel LHV panga kaardil peab olema täidetud väli “Konto (IBAN)” sinu ettevõtte IBAN kontonumbriga. Kontrolli, et konto numbri kopeerimisel ei jääks kogemata ette ega lõppu tühikut.

Andmed olemasolevatel pankade kaartidel saad üle kontrollida moodulis Ostuarved > Seadistused > Pangad.

Nüüd kui teed sellele kliendile uusi müügiarveid ja saadad e-arvena, siis on kliendile näha, et arve tuleb tasuda LHV panka.


 

(e-arve arveldusarve, e-arve pank, pank e-arvel, kaks panka, kaks pangakontot)

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi