Uuendatud 21. mai 2024
Kas kirjade saatmist saab automatiseerida?
Registrit Kliendikirjad saab kasutada nii oma klientidele kampaaniate edastamiseks kui ka teavituste saatmiseks. Näiteks, kui iga kuu soovitakse saata klientidele teavitus vee näidu esitamiseks.
Kliendikirja on võimalik süsteemist välja saata kahel viisil:
– käsitsi Kirja pealt (käsitsi saatmisest loe SIIT)
– automaatselt hooldusfunktsiooniga.
Automaatseks saatmiseks kasuta hooldus moodulis Kliendihaldus > Funktsioonid > Hooldus > Saada kliendikiri
MÄÄRAMISAKEN:
Nr – valik (ctrl+enter) kliendikirja number (kliendirkiri peab eelnevalt olema koostatud moodulis Kliendihaldus > Registrid > Kliendikirjad).
Käivita.
Hooldusfunktsiooniga saatmine toimib taustal sarnaselt nagu käsitsi (vt eespool käsitsi saatmine “Saada e-mail“).
Kui hoolduse määramisaknas on valitud konkreetne Kliendikiri, siis selle funktsiooni käivitamisel saadetakse kirja tekst adressaatidele e-mailiga.
NB! Kui hoolduse määramisaknas ei valita konkreetset Kliendikirja, siis selle funktsiooni käivitamisel saadetakse kõikide Kliendikirjade tekst adressaatidele e-mailiga.
Funktsiooni kasutamiseks peab Kiri olema salvestatud, kinnitatud ning peab olema seadistatud “E-Maili SMTP serveri” seadistus (moodul E-mail ja Kaustad).
E-maili saaja aadress võetakse kirjale lisatud Kontakti kaardilt, saatja aadress võetakse Isiku kaardilt (moodul Üldine) või selle puudumisel seadistusest “E-Maili SMTP server” (moodul E-mail ja Kaustad).
Kirjade saatmist saad automatiseerida regulaarseks taustatoiminguks, kui kasutad Üldise mooduli seadistust “Automaatsed taustatoimingud“.