Uuendatud 09. aprill 2024
Kas iga kasutaja saab valida, mis infot ta “Artikli hetkeseisu” aknas näeb?
“Artikli hetkeseisu” akent on võimalik seadistada kõigile kasutajatele ühesugusena või igale kasutajale erinevalt.
A) Kui soovid kõigile kasutajatele ühtemoodi seadistada, siis kasuta seadistust moodulis Müügiarved > Seadistused > Artikli seadistused.
Kui lisad märke “Näita artikli hetkeseisu akent“, siis ilmub artikli hetkeseis automaatselt kõigil kasutajatel, kes arveid, tellimusi või pakkumisi koostavad. Vaikimisi näitab programm kõigile sama akent, võttes aluseks seadistuse moodulis Müügiarved > Seadistused > Artikli hetkeseisu seadistus. Loe seadistamisest SIIT
B) Iga kasutaja saab enda vajaduse järgi seadistuse teha moodulis Kasutaja Seadistused > Registrid > Artikli hetkeseisu seadistus.
See seadistus on kasutaja põhine. Siia tuleb igale isikule koostada eraldi kaart, valides Koosta menüüst “Uus artikli hetkeseisu seadistus“. Kasutajatele, kellele siia kaarti ei ole loodud, kehtib üldine seadistus (vt eelmist A punkti).
Kui soovid, et mõnel kasutajale artikli hetkeseisu aken ei avaneks, siis lisa siia sellele kasutajale uus kaart ja vali Artikli hetkeseis=Ära näita.
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Artikli hetkeseisu akna seadistamine ja kasutamine
Müügiarve tegemisel avaneb “Artikli hetkeseisu” aken, kus on näha ainult 1 lahter. Kas saab muuta?