Uuendatud 07. jaanuar 2025
Kas faktooringu arveid saab ka e-arvetena saata?
See lahendus sobib juhul, kui mõned valitud kliendid peavad tasuma sinu müügiarved kolmandale osapoolele.
1) Koosta Kontaktide registrisse uus Kontakti kaart selle faktooring ettevõtte kohta, kellele klient peab arve tasuma. Kontakti kaardi peal peavad kindlasti olema täidetud lahtrid:
Nimi – faktooring ettevõtte nimi;
IBAN (“Kontod” vahelehel)- faktooring ettevõtte arveldusarve number;
Reg.nr. 2 (“Ettevõte” vahelehel) – täida ainult juhul, kui soovid kasutada viitenumbreid. Siia väljale sisestatud number läheb müügiarvele viitenumbriks.
2) Nüüd leia Kontaktide registrist kliendi kaart, kellele soovid saata müügiarvet. Sellel Kontakti kaardi vahelehel “Tingimused” täida väli “Makse saaja“. “Makse saaja” väljale vali eelnevalt koostatud faktooringu Kontakt (kellele arve tuleb tasuda), kasutades Ctrl+Enter klahvikombinatsiooni.
NB! Makse saaja lahter peab olema täidetud juba enne müügiarve sisestamist ja saatmist!
Kui müügiarve edastatakse e-arvena, siis faili lisatakse automaatselt faktooringu ettevõtte panga andmed.
Kui kõik kliendid peavad tasuma sinu asutuse arved ühele faktooringu kontaktile, siis on võimalik määrata üldine vaikimisi faktooringu kontakt. Sellest loe täpsemalt SIIT
NB! Antud lahendust saad kasutada ainult juhul, kui klient ei ole ka sinu ettevõtte tarnija. Kui kliendi firma on sinu ettevõttele ka mõnikord tarnijaks, siis soovitame teha eraldi Kontakti kaardid sama ettevõtte kohta. Ühele Kontakti kaardile jäta ainult linnuke “Klient“, teisele Kontakti kaardile ainult linnuke “Tarnija“.
(faktooringarved)