Uuendatud 02. veebruar 2023
Käivitasin hoolduse “Koosta amortisatsiooni kanded”, aga kandeid ei tekkinud. Miks?
Kui hoolduse “Koosta amortisatsiooni kanded” käivitamisel ei teki Finants moodulisse Kannete registrisse amortisatsiooni kandeid, siis kontrolli järgnevaid punkte:
1. Finants mooduli seadistuses “Numbriseeriad – kanded” on sisestatud perioodi numbriseeria.
2. Finants mooduli Kannete registris on olemas vabu numbreid kirjeldatud numbriseeriast.
3. Põhivarade mooduli seadistuses “Põhivaraklassid” on täidetud A-, B- ja C-osale õiged kontod.
4. Põhivaraklass on sisestatud Põhivara kaardile.
5. Põhivara kaardil on täidetud õige “Alguskuupäev” ja õige “Mudel 1″
6. Põhivara kaardile on märgitud “Lõppväärtus”. NB! Lõppväärtus on väärtus, millest alla poole põhivara enam ei amortiseerita.
7. Põhivara pole lõpuni amortiseerunud.
8. “Koosta amortisatsiooni kanded” hoolduse määramisaknas on märgitud valik “Kontrolli olemasolevaid kandeid“. Kui sama perioodi kohta on juba finantskanne koostatud, siis uut topeltkannet ei teki.
Põhivara mooduli aruandest “Amortisatsiooni kande soovitus” saab kontrollida, millise kande programm teeks. Kui aruanne on tühi, tuleb kontrollida punkte 3-6. Põhivara mooduli aruandest “Amortisatsiooniaruanne” saab kontrollida põhivara amortisatsiooni summat. Kui see summa on vale või 0, tasub kindlasti kontrollida punkte 5-6.