Avaleht> Kasutajatugi> Pilveteenus> Veel pilveteenusest> Üle interneti ühendumisel annab veateate “Connection Failed”?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. august 2021

Üle interneti ühendumisel annab veateate “Connection Failed”?

Kui kasutaja töökoht asub serverist eraldi võrgus (näiteks pilveteenuse kasutamisel), siis sõltub ühenduse saamine mitmetest seadistustest nii kasutaja kui serverarvuti poolel. Kui mõni nendest seadistustest peaks aja jooksul muutuma, siis võib juhtuda, et kasutaja ei saa serveriga/andmebaasiga ühendust. Sellisel juhul kontrolli järgnevad punktid, koos oma IT tugiisikuga.

Kontrollnimekiri:

1. Kas serverprogramm töötab?

2. Kas serverprogrammi ja klientprogrammide versiooninumber ja versiooni kuupäev on täpselt samad?

3. Kas clientprogrammis on ettevõtete tabelis seadistatud õige serverarvuti TCP/IP aadress ja sama pordi number, mis serverprogrammis määratud?

Punktid 1.-3. saad küsida Excellenti konsultandilt info@excellent.ee, pilv@excellent.ee või tel 6691111

4. Kas kasutaja arvuti viirusetõrje tarkvaras on programmile õigused tehtud (seest välja ühendus)?

5. Kas kasutaja arvuti Windowsi/Mac tulemüüri tarkvaras on programmile õigused tehtud (seest välja ühendus)?

6. Kas kontori tulemüüris (ruuteris) on tehtud IP aadressi ja pordi suunamine? Kas suunamine on endiselt aktiivne?

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi