Uuendatud 19. august 2021
Üle interneti ühendumisel annab veateate “Connection Failed”?
Kui kasutaja töökoht asub serverist eraldi võrgus (näiteks pilveteenuse kasutamisel), siis sõltub ühenduse saamine mitmetest seadistustest nii kasutaja kui serverarvuti poolel. Kui mõni nendest seadistustest peaks aja jooksul muutuma, siis võib juhtuda, et kasutaja ei saa serveriga/andmebaasiga ühendust. Sellisel juhul kontrolli järgnevad punktid, koos oma IT tugiisikuga.
Kontrollnimekiri:
1. Kas serverprogramm töötab?
2. Kas serverprogrammi ja klientprogrammide versiooninumber ja versiooni kuupäev on täpselt samad?
3. Kas clientprogrammis on ettevõtete tabelis seadistatud õige serverarvuti TCP/IP aadress ja sama pordi number, mis serverprogrammis määratud?
Punktid 1.-3. saad küsida Excellenti konsultandilt info@excellent.ee, pilv@excellent.ee või tel 6691111
—
4. Kas kasutaja arvuti viirusetõrje tarkvaras on programmile õigused tehtud (seest välja ühendus)?
5. Kas kasutaja arvuti Windowsi/Mac tulemüüri tarkvaras on programmile õigused tehtud (seest välja ühendus)?
6. Kas kontori tulemüüris (ruuteris) on tehtud IP aadressi ja pordi suunamine? Kas suunamine on endiselt aktiivne?