Uuendatud 12. november 2024
Hooldusega “Koosta lepinguarved” ei teki müügiarvet?
Kui arvet hoolduse tulemusena ei tekkinud, siis võib olla üks nendest põhjustest:
- Leping on kinnitamata.
- Lepingule pole sisestatud Alguskuupäeva.
- Lepingu Pikkus on 0 (null).
- Funktsiooni “Koosta lepinguarved” määramisaknas ei sisestatud “Arve periood: Kuni kuupäeva.“
- Funktsiooni “Koosta lepinguarved” määramisel sisestatud “Arve periood: Kuni kuupäev” on kas varasem kui lepingu “Viimase arve kuupäev” või hilisem kui lepingu “Tühistamise kuupäev“.
- Klient on ootel (Kontakti kaardil Tingimuste osal on märgitud valik “Ootel“).
- Müügiarvete moodulis ei ole täidetud “Numbriseeriad – Arved” seadistust.
Võib ka olla, et Isiku kaardil (Üldises moodulis) ei ole arvete numbriseeriat pikendatud.