Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Laekumised> Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. märts 2024

Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri”

Ettemaksu sisestamiseks on koostatud uus laekumine (arve nr tühi), täidetud on lahter “Ettemaksu nr“. Laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri“.

Teade ilmub juhul, kui Laekumise real on täidetud lahter “Tellimuse nr“. Sinna saab sisestada (valides Ctrl+Enter) ainult reaalselt eksisteeriva tellimuse numbri, mis on sisestatud eelnevalt Tellimuste registrisse. Vastasel juhul tuleb lahter jätta tühjaks.

Lahtrit ei tohi jätta tühjaks juhul, kui Müügihalduse moodulis on märgitud seadistuses “Ettemaksud” valik “Kasuta tellimuse numbrit ettemaksuarvel”.

Tellimuse nr” ja “Ettemaksu nr” lahtrite kasutamise kohta saad täpsemalt lugeda SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi