Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Laekumised> Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. märts 2024

Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri”

Ettemaksu sisestamiseks on koostatud uus laekumine (arve nr tühi), täidetud on lahter “Ettemaksu nr“. Laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri“.

Teade ilmub juhul, kui Laekumise real on täidetud lahter “Tellimuse nr“. Sinna saab sisestada (valides Ctrl+Enter) ainult reaalselt eksisteeriva tellimuse numbri, mis on sisestatud eelnevalt Tellimuste registrisse. Vastasel juhul tuleb lahter jätta tühjaks.

Lahtrit ei tohi jätta tühjaks juhul, kui Müügihalduse moodulis on märgitud seadistuses “Ettemaksud” valik “Kasuta tellimuse numbrit ettemaksuarvel”.

Tellimuse nr” ja “Ettemaksu nr” lahtrite kasutamise kohta saad täpsemalt lugeda SIIT

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Sinu võti täisväärtusliku elu saavutamiseks selles kiires tehnoloogilises maailmas!

30. oktoober 2024

Kiirelt arenev tehnoloogiamaailm ja AI… Loe edasi

Kiidetud abikeskkond, mis on 24/7 kättesaadav!

24. oktoober 2024

Standard Booksi kasutajatugi on… Loe edasi

Mugav ja ajasäästlik viis laenude haldamiseks!

21. oktoober 2024

Finantsmooduli uus lisaregister “Laenud” on… Loe edasi