Uuendatud 07. oktoober 2024
Ei õnnestu trükkida kassa sissetuleku- ja väljaminekuordereid. Kuidas toimida?
Kui saad kassadokumentide trükkimisel veateadet “Dokumendimall kirjeldamata, palun kontrolli dokumendi kirjeldust“, siis tasuks kontrollida järgmised punktid:
1. Ava moodul Kassa > Dokumendid, tee aktiivseks Kassasissetulekud või Kassaväljaminekud rida (ära ava dokumenti) ja vali Operatsioonide menüü > Kirjelda dokument.
Kui avanenud tabelis on esimese rea Dokumendimalli lahter tühi, siis vali sinna Ctrl+Enter klahvikombinatsiooniga vajalik dokumendimall (standardis KSO või KVO).
2. Ava moodul Kassa > Dokumendid
– tee aktiivseks Kassasissetulekud või Kassaväljaminekud rida (ära ava dokumenti);
– vali Operatsioonide menüüst > Kirjelda dokument;
– Kui avanenud tabelis on esimeses veerus “Jrk.nr.” sisestatud mingisuguseid numbreid, siis kustuta need sealt.
Kui printimisel ilmub teade, et programm on piiratud seisus, siis tuleb uuendada andmebaasivõtit (selle kohta loe SIIT)
Sind võivad huvitada ka need artiklid:
Arve ja pakkumise väljatrükkimisel ilmub teade ‘Ei leia dokumenti’ või ‘Dokumendimall kirjeldamata’