Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Müügiarved/Laekumised> Registrid> Arved> Miks ma ei saa muuta müügiarve kuupäeva?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 11. september 2024

Miks ma ei saa muuta müügiarve kuupäeva?

Enne müügiarve kinnitamist on võimalik kasutajal arve kuupäeva vabalt muuta. Kui “Arve kp” lahtrit siiski muuta ei õnnestu, kontrolli neid seadistusi:

  1. Moodul Müügiarved > Seadistused > Lausendamine, müük > valik “Nõua arvete kronoloogiat”.
    Eemalda linnuke, et programm laseks arve kuupäeva muuta. Salvesta.
  2. Moodul Finants  > Seadistused > Kandesisestus > märgi valik “Luba kande kuupäeva muutmist“. Salvesta.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi