Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Aktiveerimine> E-teenuse aktiveerimisel ilmub teade: Kasutajal puudub e-maili aadress

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 09. jaanuar 2025

E-teenuse aktiveerimisel ilmub teade: Kasutajal puudub e-maili aadress

Kasutajal puudub e-maili aadressteade kuvatakse kasutajale, kes üritab Sandard Booksis mõnda e-teenuse funktsiooni aktiveerida, kuid sellel kasutajal puudub isiku kaardil või globaalsel e-maili aadress.

Kontrolli:
a) moodul Üldine > Registrid > Isikud.
Täida isiku kaardil (“Müük” vahelehel) lahter “E-mail”;

b) moodul Tehnika > Registrid > Globaalsed kasutajad.
Täida globaalse kasutaja kaardil lahter “E-maili aadress”.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Palgaarvestus 2025: kuidas Standard Booksi palgamoodul muudab töö lihtsamaks?

18. veebruar 2025

Palgaarvestus on… Loe edasi

Mida tähendab digipööre raamatupidamises?

13. veebruar 2025

Raamatupidamismaailm on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Veebruar: mootorsõidukimaksu kajastamine, laekumiste sisestamine, kinnitusringi läbinud ostuarvete vastuvõtmine jpm.

06. veebruar 2025

Veebruari nipinurk  Kuidas… Loe edasi