Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> E-arved> Veel E-arvetest> E-arved ei jõua Luminor panka?

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 04. veebruar 2025

E-arved ei jõua Luminor panka?

Luminor panka on võmalik e-arveid saata, kuid e-arvete saatmise seadistamisel tuleb teha erandid. E-arvete põhiseadistuste jaoks kasuta üldist e-arvete seadistamise juhendit SIIT.

Kui aga sinu klient soovib e-arveid saada Luminor panka, siis on seadistustes erisused.
1) Kontakti (kliendi) kaardil tuleb lahtrisse “Arveldusarve” (vahelehel “Ettevõte”) sisestada ettevõtte reg.nr.

2) Kui tegemist on eraisikuga, siis kontakti kaardil tuleb lahtrisse “Reg.nr1” (vahelehel “Ettevõte”) sisestada isikukood.

3) Kontakti kaardil tuleb lahtrisse “IBAN” (vahelehel “Kontod”) sisestada kliendi arveldusarve number.

4) Kontakti kaardil tuleb lahtrisse “Pangakood” (vahelehel “Kontod”) valida nimekirjast Luminor panga kood (kasuta Ctrl+Enter). Veendu, et eelnevalt oleks Luminor pank lisatud moodulis Ostuarved > Seadistused > Pangad. Luminori panga kaardil peab olema kindlasti täidetud Luminori BIC/SWIFT.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Kuidas majandustarkvara aitab väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel kasvada?

29. jaanuar 2025

Iga kasvav ettevõte vajab paindlikke… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi