Uuendatud 21. mai 2024
Docura andmevahetuse seadistamine ja kasutamine (müügiprotsessi jaoks)
Docura ja Standad Booksi vahel töötab liidestus, mille kaudu liiguvad automaatselt müügi- ja ostudokumentide sisu ning info. Käesolev juhend kirjeldab seadistusi, mis on vajalikud, kui oled kaupade müüja rollis.
Klient – kaupade tellija (näiteks Selver, Rimi, Bauhof).
Tarnija (sinu ettevõte) – Standard Booksi kasutaja, kes kaupu müüb ja tarnib.
Eeldused kasutamiseks:
- Standard Books 8.5 või uuem versioon;
- Standard Books moodulid „Müügihaldus” ja „Logistika”;
- Docuraga-ga sõlmitud teenuse leping;
- Ligipääs Docura keskkonnale.
Lisasoovitused:
– Enne reaalset kasutamist soovitame testida dokumentide saatmist ja vastuvõtmist. Selleks on vaja ka Docura esindajaga kokku leppida test dokumentide vahetamine.
– Kui soovid seadistuste tegemiseks kasutada konsultandi abi, saada soov e-mailiga või helista 669 1111.
Seadistamise juhend: PDF
Kui seadistamine on tehtud, siis kasutamiseks järgi seda juhendit SIIT