Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> Docura> Docura dokumendivahetuse seadistamine ja kasutamine (müügiprotsessi jaoks)

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 10. detsember 2024

Docura dokumendivahetuse seadistamine ja kasutamine (müügiprotsessi jaoks)

Docura ja Standad Booksi vahel töötab liidestus, mille kaudu liiguvad automaatselt müügi- ja ostudokumentide sisu ning info. Käesolev juhend kirjeldab seadistusi, mis on vajalikud, kui oled kaupade müüja rollis.

Klient – kaupade tellija (näiteks Selver, Rimi, Bauhof).
Tarnija (sinu ettevõte) – Standard Booksi kasutaja, kes kaupu müüb ja tarnib.


Eeldused kasutamiseks:

  • Standard Books 8.5 või uuem versioon;
  • Standard Books moodulid „Müügihaldus” ja „Logistika”;
  • Docuraga-ga sõlmitud teenuse leping;
  • Ligipääs Docura keskkonnale.

Lisasoovitused:
– Enne reaalset kasutamist soovitame testida dokumentide saatmist ja vastuvõtmist. Selleks on vaja ka Docura esindajaga kokku leppida test dokumentide vahetamine.
– Kui soovid seadistuste tegemiseks kasutada konsultandi abi, saada soov e-mailiga või helista 669 1111.

Seadistamise juhend: PDF

 


Kui seadistamine on tehtud, siis kasutamiseks järgi seda juhendit SIIT

Sind võivad huvitada ka need artiklid:

Kuidas saata e-arveid Docura EDI liidese kaudu?

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi