Avaleht> Kasutajatugi> E-teenused> CostPocket> Kasutamine> CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 19. detsember 2023

CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.”

Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.” veateade ilmub juhul, kui CostPocketi teenust on korduvalt de-aktiveeritud ja aktiveeritud, näiteks teises andmebaasis sama teenus aktiveeritud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi

Mugav, kiire ja stressivaba hooldusteenindus on vaid tarkvara kaugusel!

24. märts 2025

Tõhus… Loe edasi

Lihtsusta maksmist, kiirenda laekumisi – Montonio liidestus Standard Booksis

24. märts 2025

Arvete tasumine… Loe edasi