Uuendatud 29. oktoober 2014
Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’
Teade viitab, et arve kuupäev ei ole vastavuses valitud numbriseeriaga. Number pakutakse vastavalt kuupäevale Ctrl+Enteriga avanevas valikuaknas.
Müügiarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügiarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-arved.
Ostuarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Ostuarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-ostuarved.
Pakkumiste ja müügitellimuste numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügihalduse moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-pakkumised või Numbriseeriad-tellimused.
Lisaks võid kontrollida, kas kasutaja kaardile on määratud isikupõhised numbrid: moodul Üldine – Registrid – Isikud.