Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Ostuarved/Tasumised> Registrid> Ostuarved> Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 29. oktoober 2014

Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’

Teade viitab, et arve kuupäev ei ole vastavuses valitud numbriseeriaga. Number pakutakse vastavalt kuupäevale Ctrl+Enteriga avanevas valikuaknas.

Müügiarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügiarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-arved.

Ostuarvete numbriseeriaid saab sisestada/muuta Ostuarved moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-ostuarved.

Pakkumiste ja müügitellimuste numbriseeriaid saab sisestada/muuta Müügihalduse moodulis > Seadistused> Numbriseeriad-pakkumised või Numbriseeriad-tellimused.

Lisaks võid kontrollida, kas kasutaja kaardile on määratud isikupõhised numbrid: moodul Üldine – Registrid – Isikud.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Sinu võti täisväärtusliku elu saavutamiseks selles kiires tehnoloogilises maailmas!

30. oktoober 2024

Kiirelt arenev tehnoloogiamaailm ja AI… Loe edasi

Kiidetud abikeskkond, mis on 24/7 kättesaadav!

24. oktoober 2024

Standard Booksi kasutajatugi on… Loe edasi

Mugav ja ajasäästlik viis laenude haldamiseks!

21. oktoober 2024

Finantsmooduli uus lisaregister “Laenud” on… Loe edasi