Avaleht> Kasutajatugi> Moodulid> Kliendihaldus/CRM> Aruanded> Aruanne “Tegevusteta/tegevusega kliendid”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 01. juuni 2020

Aruanne “Tegevusteta/tegevusega kliendid”

Selles aruandes esitatakse nimekiri Klientidest, kellele ei ole või on valitud perioodi jooksul Tegevusi registreeritud. Kasuta valikut ON / EI OLE, et määrata kas otsid sisestatud või puuduvate tegevustega kliente.

Kui aruanne on ekraanile tellitud, saad selles kasutada programmi drill-down funktsiooni. Klikates sinisel lingil Kliendikoodi all, avaneb selle Kliendi kaart.

Periood – Sisesta aruande periood. aruandesse kaasatakse Kliendid, kellele ei ole/on registreeritud antud vahemikku jääva Alguskuupäevaga Tegevusi.

Tegevuse tüüp – Kui sisestad siia Tegevuse Tüübi, esitatakse aruandes Kliendid, kellele ei ole valitud perioodil registreeritud antud Tüüpi kandvaid Tegevusi.

Kliendiklass – Määra Kliendiklass, kui soovid aruannet teatud Klassi kuuluvate Klientide kohta, kellele ei ole valitud perioodil Tegevusi regisreeritud.

Kliendi klassif. – Võid tellida aruande teatud Klassifikaatorit kandvate Klientide kohta, kellele ei ole valitud perioodil Tegevusi regisreeritud.

Müügimees – Kui soovid aruannet teatud Müügimehe Klientide kohta, kellele ei ole valitud perioodil Tegevusi registreeritud, sisesta siia selle Isiku initsiaalid.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Soovi korral lisa oma kommentaar ja kontaktandmed, et saaksime Sinuga ühendust võtta.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

JUULI NIPID Kuidas… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Excellent Business Solutions Eesti AS-i… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Miks on oluline küberturvalisus juba… Loe edasi