Uuendatud 22. november 2022
Aruanne “Tarnija hetkeseis”
“Tarnija hetkeseis” aruanne loetleb kõik viimased tarnija ostuarved ja tasumised. Aruanne näitab ka kogu käivet ja üle tähtaja summasid.
Aruande saad avada kahte viisi:
A) Moodul Ostuarved > Registrid > Kontaktid. Ava tarnija kaart ekraanile ja vali operatsioonide (hammasratta) menüüst “Tarnija hetkeseis”.
B) Moodul Ostuarved > Aruanded > Tarnija hetkeseis
Kui kasutusel on ka Kliendihalduse moodul, siis on võimalik aruandes kuvada täiendavat infot (näiteks: viimased Laosissetulekud, Ostutellimused, tegevused, igakuised ostusummad). Selleks tuleb programmi kasutajale anda õigused seadistuses “Info tarnija hetkeseisu aruandes” (moodul Kliendihaldus). Iga isiku jaoks tuleb selles seadistuses koostada eraldi kaart. Lisainfo ilmub tarnija hetkeseisu aruandesse peale seda kui kasutaja uuesti programmi siseneb.
“Kliendi hetkeseisu” valiku kohta loe SIIT