Uuendatud 01. juuni 2020
Aruanne “Kontaktide tegevuste nimekiri”
Selles aruandes esitatakse nimekiri iga kliendi Tegevustest. Aruande tellinud kasutaja isiklikud tegevused on märgitud tärnikesega (*). Teiste töötajate isiklikke Tegevusi aruandesse ei kaasata.
Periood – Sisesta aruande periood. Kui soovid aruannet teatud päeva kohta, sisesta vastav kuupäev. Programm teisendab selle ise õigesse perioodi formaati.
Kliendid – Sisesta Kliendikood või koodide vahemik, kui soovid aruannet vaid teatud klientide Tegevuste kohta.
Töötaja – Kui soovid aruannet vaid teatud töötaja Tegevuste kohta, sisesta tema initsiaalid (või kasuta Ctrl+Enter). Teiste töötajate isiklikke Tegevusi aruandesse ei kaasata.
Kliendiklassifikaator – Kui soovid aruannet vaid teatud Klassifikaatorit kandvate Klientide Tegevuste kohta, vali see Klassifikaator siia. Kui sisestad mitu komadega eraldatud Klassifikaatorit, kaasatakse aruandesse vaid nende Klientide Tegevused, kes kannavad määratud Klassifikaatorite kombinatsiooni.
Tegevuse tüüp – Võid aruande tellida vaid teatud Tüüpi kandvate Tegevuste kohta.
Kliendiklass – Kui soovid aruannet teatud Kliendiklassi kuuluvate Klientide Tegevuste kohta, sisesta siia Kliendiklassi kood.
Projekt – Sisesta Projekti kood kui soovid aruannet kindla Projektiga seotud Tegevuste kohta.
Tegevuse tüübi klass – Võid aruande tellida vaid teatud Klassi kuuluvate Tegevuste kohta.
Vali (Kokkuvõte/Detailne) – Määra nende valikutega aruande detailsus. Aruanne reastatakse mõlemal juhul Klientide järgi. Kokkuvõte valikuga esitatakse aruandes iga Tegevuse kohta üks rida Tegevuse Kuupäeva, Tüübi, Isiku, Kontaktisiku ja Kommentaariga.
Vali (Tehtud/Tegemata) – Määra nende valikutega, kas aruandesse kaasatakse kinnitatud või kinnitamata Tegevused või mõlemad.
Näita ainult tüübita tegevusi – Kui oled registreerinud Tüübita Tegevusi ning soovid nende kohta aruannet, märgi antud valik.