Avaleht> Kasutajatugi> Alustamine> Andmebaasi-/internetivõti> Aktiveerimine> Andmebaasivõtme võtmisel või uuendamisel programm hangub/sulgub

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. august 2016

Andmebaasivõtme võtmisel või uuendamisel programm hangub/sulgub

Kui hangumine tekib konkreetselt võtme uuendamise hetkel, siis võib põhjuseks olla tarkvaraline tulemüür või viirusetõrje, mis ei lase programmil tootja serveriga ühenduda. Lahenduseks on tulemüüritarkvara või viirusetõrje seadistuste ülevaatamine ja ühenduse lubamine.

Alternatiivina võid proovida käsitsi võtme võtmist tootja hansaworld.com kodulehelt.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Hea äritarkvara tõstab ettevõtte igapäevatöö kvaliteeti!

14. november 2024

Tänapäeva ettevõtluskeskkonnas on… Loe edasi

Excellenti tiim otsib äritarkvara konsultanti!

11. november 2024

Liitu meiega konsultant! Otsime… Loe edasi

Excellent sõlmis sponsorlepingu Eesti Käsipalliliiduga!

11. november 2024

Pühapäevase meeste… Loe edasi