Avaleht> Kasutajatugi> Alustamine> Andmebaasi-/internetivõti> Aktiveerimine> Andmebaasivõtme võtmisel või uuendamisel programm hangub/sulgub

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 26. august 2016

Andmebaasivõtme võtmisel või uuendamisel programm hangub/sulgub

Kui hangumine tekib konkreetselt võtme uuendamise hetkel, siis võib põhjuseks olla tarkvaraline tulemüür või viirusetõrje, mis ei lase programmil tootja serveriga ühenduda. Lahenduseks on tulemüüritarkvara või viirusetõrje seadistuste ülevaatamine ja ühenduse lubamine.

Alternatiivina võid proovida käsitsi võtme võtmist tootja hansaworld.com kodulehelt.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Oluline teade Äriregistri (RIK) päringute kohta

14. jaanuar 2025

Äriregistri (RIK) päringu kasutamisel on… Loe edasi

2025 NIPINURK – Jaanuar

08. jaanuar 2025

Jaanuari nipinurk  Kas… Loe edasi

Digitaliseerimine on ettevõtte arengu alus — kasuta selleks riiklikku toetust!

07. jaanuar 2025

Olemaks jätkusuutlik ning konkurentsivõimeline ettevõte… Loe edasi