Avaleht> Kasutajatugi> Alustamine> Andmebaasi-/internetivõti> Teated ekraanil> Andmebaasivõtme võtmisel teade “Lepingu number ja registreerimise number ei vasta teineteisele”

Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst

Uuendatud 12. aprill 2022

Andmebaasivõtme võtmisel teade “Lepingu number ja registreerimise number ei vasta teineteisele”

Võimalik põhjus võib olla, et sinu lepingunumber on muutunud. Ava Üldine moodul > Seadistused > Internetivõtmed.
Saada siia seadistusse täidetud koodid või ekraanipilt e-mailiga info@excellent.ee aadressile, et kontrollida nende kehtivust.

Kas see juhend aitas sul lahendust leida?

Täname tagasiside eest! Palun lisage oma e-posti aadress, et saaksime Sulle saata alternatiivse lahenduse.
Aitäh tagasiside eest!
Kommentaari saatmine ebaõnnestus

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Standard Booksi äritarkvaras on ligi… Loe edasi

Milline äritarkvara sobib väikeettevõttele?

09. aprill 2025

Paljud väikeettevõtted… Loe edasi

Dokobit vs DigiDoc – vali lahendus, mis sobib sinu ettevõttele!

07. aprill 2025

Digiallkirjastamine on… Loe edasi

Mis vahe on raamatupidamistarkvaral ja ERP-l?

27. märts 2025

Kui oled… Loe edasi