Uuendatud 27. detsember 2023
Aktiveerisin CostPocket teenuse, kuid tsekke ei tule Standard Booksi?
Kui peale aktiveerimist ei ilmu kviitungid Standard Booksi, siis tuleks kontrollida järgmiseid seadistusi:
1. Moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused.
“E-arve seadistused” vahelehel ei tohi olla märgitud linnuke “Elektroonne andmevahetus peatatud“.
2. Moodul Tehnika > Aruanded > Ajastatud tegevuste nimekiri.
Aruandes peab eksisteerima teenus “ReceiveTsekkEInvoiceIdleTask“.
3. Moodul Üldine > Seadistused > E-teenuste seadistused.
“E-arve teenused” vahelehel ei tohi olla märgitud linnuke “Peata ajutiselt teenus“.
4. Kasutusel on CostPocketi kinnitusring
Kui CostPocketi keskkonnas on sisse lülitatud kinnitusringi teenus, siis saab Standard Books kätte ainult kinnitatud dokumendid. Kinnitamata või tagasi lükatud dokumente ei saadetagi Booksi.
CostPocketi keskkonnas on võimalik ka seadistada summaline piirang, et näiteks alla 50€ kviitungid ei läbi kinnitusringi ja liiguvad automaatselt edasi raamatupidamistarkvarasse.
5. Kviitungite importimine toimub teatud ajalise intervalli tagant.
Intervalli saad vaadata moodulis Üldine > Seadistused > E-teenuste ajastamine > “Tarnija e-arvete vastuvõtmine – Päringu ajaintervall sekundites“. Kui siin on vaikimisi määrang 0 (null), siis võib päringute ajaline vahe olla paar tundi. Soovitame siia määrata sekundite arvuks vähemalt 60, et päringute intervalli kiirendada. Sõltuvalt ettevõtete arvust andmebaasis võib see toimuda siiski mõnikümne minuti jooksul.
Seda, millal viimane päring toimus, saad kontrollida moodulis Üldine > Seadistused > CostPocketi teenuse seadistused > “Tsekkide vastuvõtmine – Viimase päringu kuupäev / kell”
Kui nende punktide kontrollimise järel teenus ikka ei toimi, kirjuta info@excellent.ee