Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Veel E-arvetest
- Kuidas täita kontakti kaart, kui huvikoolituse teenust kasutab laps, aga tasub lapsevanem? Milline on õige seadistus INF3 aruande jaoks?
- Kuidas saan nimekirja klientidest, kellel on e-arved aktiveeritud?
- Kas teises programmis koostatud e-arveid on võimalik importida Standard Booksi?
- Kuidas saata e-arveid, kui kõik kliendid peavad arved tasuma kolmandale osapoolele?
- Kuidas saan kontrollida, kas minu klient kasutab e-arveid?
- Aruanne “Ostuarvete manused”
- Kuidas e-arvet uuesti saata?
- Kuidas e-arvet saata internetipanka?
- Miks mõne e-arvega ei lähe PDF fail kaasa?
- Kas on võimalik, et tarnijalt saabunud e-arvest ostuarve koostamisel oleksid summad koos käibemaksuga?
- Kas kliendile saadetaval e-arvel on võimalik näidata meie ettevõtte teise panga IBAN arveldusarvet, mis ei ole meie põhipank?
- E-mailiga saadetud PDF failis ei ole näha kirillitsas tähti?
- Miks e-arve ei jõua saaja internetipanka?
- Kui koostan tarnija e-arvest ostuarvet, siis tasumistingimus on tühi?
- Kuidas täidetakse ostuarvel väli “Viide alusarvele”?
- Ostuarve kinnitamisel ilmub teade: Ümardamise konto puudub. Kontrolli lausendamist!
- Miks osadel Ostuarvetel ja Kulutustel on dokumendi päises täidetud lahter “Operaator”, osadel mitte?
- Müügiarvete importimine ümardamisega e-arvete operaatori keskkonnast
- Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?
- Aruanne “E-arvete vastuvõtjate info”
- Kuidas programmist saab saata PEPPOL formaadis e-arveid?
- Miks e-arvete saatmise teenus on peatunud?
- Miks on operaatorilt saabunud tarnija e-arvel tasumistingimus puudu või vale?
- Tarnija e-arvete vastuvõtmise aktiveerimine Bauwise kaudu
- Kui minu klient ei võta enam vastu e-arveid, mida pean Booksis tegema?
- Kuidas programm täidab “Tarnija saldo” ja “Saldo kuupäev” saabunud tarnija e-arvel?
- Pangaliidese ja teiste e-teenuste aktiveerimisel ilmub teade: “Palun sisesta kehtiv e-maili aadress.”
- MILLISEID TEENUSEID PAKUVAD ERINEVAD E-ARVETE OPERAATORID?
- Kuidas saata e-arveid Docura EDI liidese kaudu?
- Milline arve number läheb Booksist e-arve saatmisel kaasa, kas Booksi numbriseeria või ametlik seerianumber?
- Mida teha, kui klient ei võta vastu viitenumbriga e-arveid või sa ei soovi e-arvetele viitenumbreid lisada?
- Saabunud e-arvest koostasin ostuarve, aga seal ei ole näha artiklite nimetusi ja seletusi?
- E-arvete saatmine Telema kaudu
- Kuidas saata e-arveid Töötukassale?
- Kuidas saata e-arveid riiklikele suurhaiglatele?
- Miks peale e-arvete seadistamist tekivad programmi topelt müügiarved?
- Kuidas saan kontrollida, kas kõigil kontaktidel on Reg. nr täidetud, et e-arveid saata?
- Kuidas seadistada e-arved nii, et enamusele klientidele ei saadeta, ainult valitutele?
- Kuidas saata e-arvet, kui saaja ja maksja on erinevad?
- Kuidas kontrollida, kas kõikide saabunud ostuarvetega on PDF fail kaasa tulnud?
- Miks e-arvete saabumine operaatorilt on peatunud?
- Kas E-arveldaja kaudu saab riigiettevõtetele saata e-arveid?
- Tarnija saatis ostuarve e-arvena, kuidas see siduda laosissetulekuga?
- Kas ühes ettevõttes sisestatud müügiarved saab üle viia samas andmebaasis asuvasse teise ettevõttesse ostuarvetena?
- E-arved ei jõua Luminor panka?
- Andmebaasis on mitu ettevõtet. Kas e-arvete seadistamine tuleb teha igas ettevõttes eraldi?
- Miks e-arvetega ei lähe automaatselt kaasa PDF fail?
- Kas e-arvetele saab kaasa lisada rohkem faile, kui ainult arve PDF?
- Tarnija e-arvel kaardil puudub ostuarve number ja Kinnitatud märge. Kuidas lisada?
- Miks tarnija e-arvest ei teki ostuarvet?
- Kas e-arveid on võimalik saata Soome ettevõttele?
- Kas mitmest kviitungist saab koostada ühe kulutuse?
- Kas saabunud tarnija e-arvest saab koostada automaatselt ostuarve?
- Kus ma leian tarnijate poolt saadetud e-arved Booksi programmis?
- Mille järgi programm tunneb ära, kelle e-arvega on tegemist?
- Tarnija e-arvest ostuarve koostamisel tuleb teade: “Sama tarnija arve nr-ga ostuarve on juba koostatud: [arvenr]“
- Kuidas saab Standard Books andmebaasist eksportida müügiarveid XML faili formaadis?
- Kas faktooringu arveid saab ka e-arvetena saata?
- Kuidas ära saadetud ja kinnitatud e-arvet saab printida?
- Koostan tarnija e-arvest ostuarve ja ostuarve tekkimisel annab teate „Tähelepanu! Seo arve ettemaksuga!“
- Mida tähendab müügiarve hetkeseisu aruandes tekst “Operaatori poolt vastuvõetud”?
- Kuidas tuvastada, mis põhjusel on saadetud e-arved operaatori poolt tagasi lükatud?
- Kuidas kontrollida, kas kõigil kontaktidel on vajalikud andmed täidetud e-arvete saatmiseks?
- Kuidas saab kõikidele klientidele korraga määrata sama e-arvete saatmise kanali?
- Kui tihti programm saadab välja e-arveid?
- Kas tarnija e-arved võetakse vastu kinnitatud või kinnitamata kujul?
- Kuidas kontrollida, kas e-arve on programmist välja läinud?
- Kuidas saab viitenumbreid automaatselt kõigile klientidele korraga lisada?
- Tarnija e-arvest ostuarvet koostades ilmub teade: “Sobimatu hetkeseis”
- Kuhu on võimalik e-arveid saata?