Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
CostPocket
- Kuidas CostPocket kuluaruanded saab importida?
- Kuidas seadistada kontod, mis vastavad CostPocketi kululiikidele?
- CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade “Riik ei ole registreeritud”
- Ostuarvete, Müügiarvete, Laosissetulekute ja Kulutuste digiteerimine (CostPocket liidesega)
- CostPocketi aktiveerimisel ilmub teade: “Teine võti juba olemas, ei saa uut salvestada, pöörduge klienditoe poole.”
- Kuidas saab CostPocket digiteerida ka dokumentide read, mitte ainult päise info?
- Kuidas saan kontrollida, kas CostPocket teenus on aktiveeritud?
- Tarnija e-arvest kulutuse koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Kulutuse koostamine tarnija e-arvetest”
- Kui koostada tarnija e-arvest kulutus, kuidas programm leiab isiku nime kulutuse kaardile?
- Kas mitmest kviitungist saab koostada ühe kulutuse?
- CostPocket keskkonnast on imporditud kviitung, kuidas sellest kulutuse saab teha?
- Kui olen CostPocket teenust kasutanud juba Standard Books programmis ja mul on CostPocket konto olemas, kas saan seda sama kasutada uues Standard Books programmis?
- CostPocket keskkonnast saabunud kviitungitel pole kaasas PDF faile
- Aktiveerisin CostPocket teenuse, kuid tsekke ei tule Standard Booksi?
- Kas ma saan firma kviitungeid programmi importida CostPocket kaudu?
- CostPocket-i SEADISTAMINE JA AKTIVEERIMINE