Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Teated ekraanil
- Ekraanile ilmub teade “Määra oma andmebaasi hetkeseis”
- Andmebaasivõtme võtmisel ilmub teade “Võti sinu lepingule ei ole aktiveeritud. Arvatavasti on arendus-hooldusleping maksmata.”
- Ilmub teade: “Võtme genereerimine ebaõnnestus, server ei vasta”
- Võtme võtmisel teade “Rohkem konsolideeritud ettevõtteid kui lubatud”
- Teade: Puudub kehtiv leping (allkirjastamata või tühistatud)
- Ilmub teade: “Sa võtad võtit vanemale versioonile, kui andmebaas on registreeritud.”
- Saan teate “Võtme genereerimine õnnestus”, aga programm on endiselt demo seisus?
- Võtme uuendamisel tuleb teade „Kontrolli Internetivõtmete seadistust Üldises moodulis ja registreeri ennast“
- Programmi sisenedes ilmub teade “Programm on piiratud seisus, demoversioon ei ole täielikult kasutatav…”
- Programmi sisenemisel ilmub teade “Rohkem postkaste kui lubatud”
- Miks ilmub teade “Sa pead uuendama versiooni, et sellisel viisil andmebaasi võtit saada”?
- Mida teha, kui ilmub teade: “Sa võid kasutada seda versiooni, mida kasutasid siis kui meiega lepingu lõpetasid”?
- Andmebaasivõtme võtmisel teade “Lepingu number ja registreerimise number ei vasta teineteisele”
- Andmebaasivõtme võtmisel teade “Server ei vasta, palun proovi hiljem uuesti”
- Andmebaasivõtme võtmisel teade “Sinu registreerimise number on tühistatud, kontrolli seadistusi ja registreeri end.”