Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Teated ekraanil
- “Saada panka” nupule vajutades ilmub teade: NB! Pangaliidestuse teenus aktiveerimata. Täiendava info saamiseks pöörduge oma panga poole või uurige lisa Excellent’i kasutajatoe lehelt
- Töölepingu lõpetamisel ilmub teade “Sisesta lõppkuupäev”
- Dokumenti ei ole võimalik muuta, ilmub teade “Kaarti kasutab …”
- Puudumise sisestamisel ilmub teade “Puhkuse päevade arv kokku erineb puudumise kalendripäevade arvust”?
- Mida tähendab teade ”Amet ei ole aktiivne antud kuupäeval”?
- Uue Puudumise sisestamisel ilmub teade “Sisesta puudumise tüübi kood”.
- Sisestan uut Puudumist, aga saan teate “Sisesta lepingu number”.
- Töölepingu salvestamisel ilmub teade “Sisesta ameti kood”?
- Sisestan uut töötajat, aga saan teate “Isikukood ei vasta Eesti standardile”.
- Koostan hooldusega Koosta Palgaväljamakse kaardid, saan ekraanile teate “Sisesta Tasumisviis”
- Töötaja kaarti sisestades ilmub teade: “On juba registreeritud” .