Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Teated ekraanil
- Müügiarve kinnitamisel ilmub teade “Maksja ei ole kontaktide registris”
- Miks müügiarve kinnitamisel ilmub teade: “Liiga madal hind”?
- Uue kontakti koostamisel ilmub teade: KMKR nr. on juba olemas
- Uue kontakti kaardi koostamisel ilmub teade “Klient selle e-mailiaadressiga on juba registreeritud”
- Müügiarve salvestamisel ilmub teade “Kasutatav arve number kuulub imporditavate arvete numbriseeriasse”
- Laodokumendil ilmub teade “Antud artiklil pole seerianumbri jälgimine kohustuslik. Vajadusel eemalda seerianumber”
- Laekumise sisestamisel ilmub teade “See müügiarve on juba laekumisele asetatud”
- Kas saab seadistada meeldetuletusi müügiarve sisestamisel?
- Kontakti lisamisel dokumendile ilmub teade “Kontakt on [staatus] !”
- Kreeditarve printimisel ilmub teade “Dokumendimall kirjeldamata Palun kontrolli dokumendi kirjeldust”
- Laekumise kinnitamisel ilmub teade: “Liiga suur summa”
- Artikli kaardi salvestamisel ilmub teade: EAN kood on kasutusel [artiklikood]
- Uue Kontakti lisamisel ilmub teade: Reg.nr-ga kontakt on juba olemas
- Ma ei saa käsitsi sisestada uut kontakti kaarti, ilmub teade: “Sellise Reg.nr-ga kontakt on juba olemas:”
- Müügiarve kinnitamisel ilmub teade: Laekumise KM-konto puudub, kontrolli käibemaksukoodide seadistust
- Müügiarvet ei saa printida ega salvestada PDF-ks, ilmub teade: “Faili laadimine ebaõnnestus, kontrolli kas lisatud fail on olemas”
- Kui klient tasus rohkem kui arve summa, kuidas sisestada laekumist?
- Laekumise salvestamisel ilmub teade “KM konto puudub KM koodil: “
- Müügiarve, ostuarve või laosissetuleku kinnitamisel ilmub teade “Kannet ei saanud koostada. Kontrolli seadistust. Baasvaluuta ümardamise konto puudub, kontrolli lausendamist.”
- Dokumendi salvestamisel ilmub teade “Täitmata kanded ei ole lubatud”
- Peale klientide andmete importimist ei saa uut kontakti salvestada, ilmub teade “On juba registreeritud [kontakti kood]”
- Dokumendi kinnitamisel ilmub teade “Konto suletud”?
- Dokumendi sisestamisel ilmub teade “On juba registreeritud hilisema kuupäevaga toiminguid”
- Müügiarve kinnitamisel ilmub teade “Müügikonto puudub, kontrolli lausendamist”
- Dokumenti ei ole võimalik muuta, ilmub teade “Kaarti kasutab …”
- Ei saa muuta arve ridadel KM-koodi, ilmub teade “KM-kood ei ole sama mis müügikontol”
- Arve või muu dokumendi kinnitamisel ilmub teade “Nõutav kindlat tüüpi objekt:…”
- Müügiarve muutmisel ilmub teade: Kontrolli arve hetkeseisu
- Müügiarve printimisel ilmub teade: “Saada kui e-arve. Prindi dokumendid Arved.”
- Müügiarve salvestamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Ära luba koopiate trükkimist”
- Müügiarve salvestamisel ilmub teade “Ei saa kaarti salvestada. Sul ei ole lubatud müüa Eesti klientidele”
- Müügiarve kinnitamisel ilmub teade “Arve kogus suurem kui lähetatud kogus”
- Arve ja pakkumise väljatrükkimisel ilmub teade ‘Ei leia dokumenti’ või ‘Dokumendimall kirjeldamata’
- Sularahaarve kinnitamisel ilmub teade “Vale tasumisviis”?
- Ladu muutva dokumendi kinnitamisel ilmub teade “On laosissetulekuid, mille kuupäev on varasem”?
- Mida teha kui programm annab veateate “Kuupäev väljaspool arvestusaastat”?
- Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’
- Arve kinnitamisel ilmub teade: ‘Kanne ei ole arvestusaastas’
- Kontakti kaardile ei õnnestu sisestada KMKR numbrit, annab teateks “Vale KMKR formaat. Peab olema… ”
- Müügiarvet ja ostuarvet ei saa salvestada, ilmub teade “Ei ole sama valuuta”.
- Ma ei saa käsitsi sisestada uut kontakti kaarti, ilmub teade: “On juba registreeritud [kontakti kood]”.
- Kreeditarve koostamisel tagastatud kaupade kaardist ilmub teade “Tegevus keelatud:Kreeditarve koostamine tagastatud kaupadest”?
- Kreeditarve salvestamisel ilmub teade “Liiga suur summa”
- Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri”
- Müügiarve kinnitamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Arve kinnitamine”?
- Kinnitamata müügiarvet ei saa kustutada, ilmub teade “Ei tohi kustutada”
- Artikli kaardi salvestamisel ilmub teade: “Vale retsept”?
- Kui artikli kaardil muuta artiklitüüpi, ilmub teade “Artikli tüübi muutmine ei ole toetatud.”
- Vajutades arvel koguse lahtris “luubi” ikoonile ilmub teade “See funktsioon on lubatud ainult valitud artiklitele”
- Laekumise salvestamisel ilmub teade “Laekumist ei saa salvestada. Negatiivsed väärtused pole lubatud.”
- Laekumist ei saa kinnitada, ilmub teade “Vigane kuupäev. Kontrolli arve kuupäeva”
- Laekumise sisestamisel ilmub teade “Tellimuse nr puudub”