Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Teated ekraanil
- Kulutuse kaardi salvestamisel ilmub teade “Läbisõit ei kuulu samale isikule”
- “Saada panka” nupule vajutades ilmub teade: NB! Pangaliidestuse teenus aktiveerimata. Täiendava info saamiseks pöörduge oma panga poole või uurige lisa Excellent’i kasutajatoe lehelt
- Kulutuse/Väljamakse kinnitamisel annab programm veateate: “Konto puudub, kontrolli isiku kaarti”
- Dokumendi kinnitamisel ilmub teade “Konto suletud”?
- Dokumenti ei ole võimalik muuta, ilmub teade “Kaarti kasutab …”
- Kulutuse kaardi kinnitamisel ilmub teade “Kulutus on allkirjastamata: …”
- Kulutuse ja Väljamakse kinnitamisel annab programm veateate: “Kannet ei saanud koostada, kontrolli seadistust”?
- Miks ütleb programm Kulutuste printimisel: “Ei leia dokumenti” või “Dokument kirjeldamata”?