Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Tasumised
- LHV panga väljavõtte import failina, käsitsi
- Mida tähendavad erinevad värvid Tasumiste sirvimise aknas?
- Kuidas koostada tasumist tuleviku kuupäevaga?
- Tarnijale tehtud ettemaksult käibemaksu arvestamine
- Kuidas programm seob imporditud tasumised õigete ostuarvetega?
- Programmi ühendus katkeb, kui on avatud panga internetilehekülg
- Pangafaili importimisel tekivad tasumised Töötlemata Kannete registrisse, kuigi Tasumiste registris on need juba olemas?
- Tasumise sisestamisel ilmub teade “See ostuarve on juba tasumisele asetatud”
- LHV PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- SEB PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Kuidas vältida, et ma tasumisele sama ostuarve numbrit mitu korda ei valiks?
- Tegin pangas tarnijale ettemaksu ülekande, aga pangaväljavõtte importimisel seob programm automaatselt mingi ostuarve numbriga?
- SEADISTUSED PANGATEHINGUTE PANKA SAATMISEKS JA VASTUVÕTMISEKS PANGAST (KÄSITSI ja AUTOMAATSELT)
- Pangaväljavõtte importimisel tekkisid Tasumisele read, mis pole seotud arvetega. Kuidas saan muuta?
- Kuidas tasumist uuesti panka saata?
- Programm on ise muutnud tasumise dokumendi kuupäeva, miks?
- Aktiveerisin esimest korda pangaliidestuse, aga ühtegi dokumenti ei ole programmi saabunud?
- Kas on võimalik pärida ka varasema perioodi väljavõtteid, peale pangaliidestuse esmast aktiveerimist?
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Antud tasumisviisil määratud pank ei ole toetatud: ..”
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Kaarti ei saa salvestada. Tasutud summa … on suurem, kui arve summa . Kui soovid seda summat tasuda, konteeri see … ettemaks.”
- KUIDAS SISESTADA TARNIJALE TASUTUD ETTEMAKS?
- Booksist panka saadetud tasumisel on selgituses inglise keeles “Invoice no…”, mitte “Arve nr…”
- Kuidas sisestada tasumist valuutas?
- Kuidas pärida pankade väljavõtteid, millel Standard Booksiga otseliides puudub? (Luminor Pank)
- COOP PANGA PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- “Saada panka” nupule vajutades ilmub teade: NB! Pangaliidestuse teenus aktiveerimata. Täiendava info saamiseks pöörduge oma panga poole või uurige lisa Excellent’i kasutajatoe lehelt
- Kuidas panka saata üks maksekorraldus sama tarnija mitme ostuarve kohta?
- Tasumise kinnitamisel ilmub teade: “Panga kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist” või “Kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist”
- Kas pangast imporditud tasumised saab automaatselt kinnitada?
- KUIDAS OSTUARVE TASUMIST PANKA SAATA (kasutades Gateway teenust)?
- Kuidas müügiarvete ja ostuarvete sirvimise nimekirjas leida viimased arved? (sh. Tasumisel ja Laekumisel)
- Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad tasumised töötlemata kannete registrisse
- Kuidas kajastada kaardimakse tasumisi?
- Mida teha, kui pangaväljavõtte impordiga tekivad tasumised topelt?
- Kuidas näen, millised päringud on toimunud pangaliidese kaudu?
- SWEDBANK PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- KUIDAS SISESTADA UUT TASUMIST?
- Panka saadetava tasumiste failis on vale arveldusarve number, kuigi tarnija kaardil on õige?
- KUIDAS PANGAST TASUMISI IMPORTIDA PROGRAMMI KÄSITSI?
- Kuidas kajastada programmis topelt tasumist?
- Ostuarve ei ilmu Tasumisel Ctrl+Enteriga valides tasumata arvete nimekirja aknasse. Hetkeseisu aruanne ostuarve Operatsioonid menüüs näitab, et tegemist on sularahaarvega, kuigi ei peaks.
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Tasumist ei saa salvestada. Negatiivsed väärtused pole lubatud.”
- Kas programm võimaldab koostada tasumised valmis automaatselt, vastavalt tasumistähtajale?
- Milleks on tasumisel linnuke “Tellitud”?
- Ostuarvele koostati ekslikult tasumine. Kuidas õigesti parandada?
- Kui kustutan tasumisel rida, siis rida ei kustu vaid ilmub reale punane joon?
- Kuidas lisada juba kinnitatud tasumisele teenustasu?
- Eksportides programmist tasumisi tekib tühi fail
- Miks tasumiste faili ei õnnestu internetipanka laadida, ilmuvad veateated?
- Kui soovisin tasumist kinnitada, ütleb “Arve tasumine on keelatud”.
- Mis erinevus on tasumise rea peal valikul “Lisa teenustasu” ja tasumise I.osal “Teenustasu”?
- Mida teha siis, kui Tasumise kinnitamisel annab programm teate: Vale kuupäev?
- Kas tasumiste saatmine internetipanka on tasuline?
- Kuidas tühistada Tasumist?
- Kuidas lisada Tasumisele teenustasu?
- Kuidas vormistada ettemaksu tagastus tarnijalt?
- Programm ei luba sisestada tarnijale ettemaksu tasumisena, ilmub teade “Sisesta arve number”?
- Ostuarve seoti ekslikult vale ettemaksuga, kuidas parandada?
- Tarnijale on registreeritud ettemaks Tasumisena, kuid seda tasumist ei ole näha, kui valida ostuarve peal Operatsioonide menüüst “Seo ettemaksuga”?