Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Töötlemata kanded
- Pangafaili importimisel tekivad tasumised Töötlemata Kannete registrisse, kuigi Tasumiste registris on need juba olemas?
- Kuidas lisada ja muuta Pangakannete Vastavusi?
- Kuidas koostada Kulutuse väljamakse Töötlemata kande kaardist?
- Kuidas seadistada, kas pangaväljavõtte importimisel tekib 1 finantskanne või eraldi kanded iga väljavõtte rea kohta?
- Pangaväljavõtte importimisel ilmub teade “Kannet ei saanud koostada. Koosta käsitsi.”
- Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad laekumised töötlemata kannete registrisse
- Kuidas pärida pankade väljavõtteid, millel Standard Booksiga otseliides puudub? (Luminor Pank)
- Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad tasumised töötlemata kannete registrisse
- KUIDAS KASUTADA REGISTRIT “TÖÖTLEMATA KANDED”?
- Koostasin töötlemata kande kaardist finantskande ja peale seda kadus kaart „Töötlemata kanded“ registrist?
- Kuidas ma saan vaadata, milliseid pangakanded on juba programmi saabunud?
- Koostasin Töötlemata kandest kogemata vale dokumendi. Kuidas saan parandada?
- Kuidas pangaväljavõtte importimisel käsitleda ridu, mis ei ole müügi- ega ostuarvetega seotud?