Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Seadistused
- Kuidas sisestada uut tasumisviisi?
- Kuidas vältida, et ma laekumisele sama müügiarve numbrit mitu korda ei valiks?
- Kuidas täita seadistust “Viivis”?
- Seadistus “Ajaline jaotus aruannetes”
- Kas ostuarvele on võimalik panna mitu osamaksega tasumise tähtaega?
- Seadistus “Ühikud”
- Kas pangast imporditavad laekumised saab siduda Ametlik Numbriseeria numbriga, mitte tavalise arve numbri järgi?
- Kuidas seadistada, kas pangaväljavõtte importimisel tekib 1 finantskanne või eraldi kanded iga väljavõtte rea kohta?
- Müügiarvete importimine ümardamisega e-arvete operaatori keskkonnast
- Artikli hetkeseisu akna seadistamine ja kasutamine
- Seadistus “Lausendamine, müük”
- Kas klientidele saab saata saldovõrdlust inglise keeles?
- Seadistus “Alternatiivsed artiklid”
- Kuidas leida konkreetset artiklit pika pakkumise, tellimuse või müügiarvega dokumendi pealt, mis on juba täidetud?
- Seadistus „Lisamüügi artiklid“
- COOP PANGA PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Seadistus “Kontakti krediidilimiidid”
- Kuidas määrata kõikidele müügiarvetele sama tasumistähtaeg?
- Kuidas sisestada uut Tasumistingimust?
- Müügiarvete mooduli seadistus “Laekumise seadistused”
- Koostasin töötlemata kande kaardist finantskande ja peale seda kadus kaart „Töötlemata kanded“ registrist?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti kaardil “Reg.nr. 1” täitmist?
- Millisest aruandest saaks näha tasumata ostuarveid, et oleks grupeeritud 30, 60, 90 päeva üle tähtaja?
- SWEDBANK PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Mis seadistusest võtab programm müügikonto kui koostada müügiarvet?
- Seadistus “Asendusartiklid”
- Kuidas seadistada kõikidele müügiarvetele vaikimisi tasumistingimus?
- Kas saan seadistada, kuidas programm seob pangast imporditud laekumised arvetega?
- Kas artiklite nimekirja aknas saab vöötkoodi asemel näidata alternatiivkoodi?
- Seadistus “Märgukirjatekstid”
- Kas paljudele klientidele saab korraga määrata sama tasumistingimuse?
- Kuidas seadistada, et uue müügiarve koostamisel ei oleks vaikimisi täidetud Ladu ja märgitud “Uuenda ladu” valik?
- Kas saab seadistada, et kliendile müügiarvet koostades tuleks iga kord samad artiklid?
- Kas saab seadistada faili nime, kui salvestada arve PDF failiks?
- Kuidas seadistada programmi, et dokumendi printimisel saaks valida PDF?
- Kas iga kasutaja saab valida, mis infot ta “Artikli hetkeseisu” aknas näeb?
- Kuidas määratakse artiklitele partiinumbrid?
- Kuidas määratakse toodetele seerianumbrid?
- Kuidas seadistada kliendile krediidilimiit?
- Milliseid kontosid programm kasutab müügiarvest tekkinud finantskandel?
- Müügiarve tegemisel avaneb “Artikli hetkeseisu” aken, kus on näha ainult 1 lahter. Kas saab muuta?
- MÜÜGIARVETE MOODULI JUHEND
- Kuidas saab määrata igale müügimehele eraldi oma arvete numbriseeria?
- Seadistuses “Lausendamine,ost” ei saa eemaldada linnukest “Allsüsteemi kontroll”
- Kuidas seadistada, et müügiarve ja müügitellimuse koostamisel ilmuks automaatselt artikli hetkeseisu aken?
- Mul ei ole sularaha valikut tasumistingimuseks. Kuidas seda sisestada?
- Kuidas sisestatakse uusi numbriseeriaid erinevates moodulites?
- Kuidas tuleb täita seadistus “Ettemaksud” Müügihalduse moodulis?
- Kuidas tuleb täita “Aasta viivise %” lahter seadistuses “Viivis”?
- Kuidas määratakse Viivisarvetele eraldi numbriseeria?
- Mis on artikliklassifikaatorid ja milleks klassifikaatorit kasutatakse?