Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Registrid
- LHV panga väljavõtte import failina, käsitsi
- Mida tähendavad erinevad värvid Tasumiste sirvimise aknas?
- Kuidas koostada tasumist tuleviku kuupäevaga?
- Tarnijale tehtud ettemaksult käibemaksu arvestamine
- Kuidas programm seob imporditud tasumised õigete ostuarvetega?
- Kuidas krediteerida metalli ostu ostuarvet?
- Uue kontakti koostamisel ilmub teade: KMKR nr. on juba olemas
- Uue kontakti kaardi koostamisel ilmub teade “Klient selle e-mailiaadressiga on juba registreeritud”
- Programmi ühendus katkeb, kui on avatud panga internetilehekülg
- Pangafaili importimisel tekivad tasumised Töötlemata Kannete registrisse, kuigi Tasumiste registris on need juba olemas?
- Ostuarve salvestamisel ilmub teade “Ei tohi olla tühi”?
- Aruanne “Ostuarvete manused”
- Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?
- Tasumise sisestamisel ilmub teade “See ostuarve on juba tasumisele asetatud”
- LHV PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- SEB PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Kuidas vältida, et ma tasumisele sama ostuarve numbrit mitu korda ei valiks?
- Tegin pangas tarnijale ettemaksu ülekande, aga pangaväljavõtte importimisel seob programm automaatselt mingi ostuarve numbriga?
- Milleks kasutatakse registrit ostulepingud?
- Kas tarnijaga saab siduda ühe konkreetse viitenumbri?
- SEADISTUSED PANGATEHINGUTE PANKA SAATMISEKS JA VASTUVÕTMISEKS PANGAST (KÄSITSI ja AUTOMAATSELT)
- Pangaväljavõtte importimisel tekkisid Tasumisele read, mis pole seotud arvetega. Kuidas saan muuta?
- Aruanne “Tarnija hetkeseis”
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti KMKR nr täitmist?
- Kas on võimalik, et tarnijalt saabunud e-arvest ostuarve koostamisel oleksid summad koos käibemaksuga?
- Miks kontakti kaardil on märgitud Staatus Äriregistris “Teadmata”, kuigi päriselt on ettevõte pankrotis või kustutatud?
- Kontakti lisamisel dokumendile ilmub teade “Kontakt on [staatus] !”
- Kuidas tasumist uuesti panka saata?
- Programm on ise muutnud tasumise dokumendi kuupäeva, miks?
- Aktiveerisin esimest korda pangaliidestuse, aga ühtegi dokumenti ei ole programmi saabunud?
- Kas on võimalik pärida ka varasema perioodi väljavõtteid, peale pangaliidestuse esmast aktiveerimist?
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Antud tasumisviisil määratud pank ei ole toetatud: ..”
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Kaarti ei saa salvestada. Tasutud summa … on suurem, kui arve summa . Kui soovid seda summat tasuda, konteeri see … ettemaks.”
- KUIDAS SISESTADA TARNIJALE TASUTUD ETTEMAKS?
- Kas ostuarvele on võimalik panna mitu osamaksega tasumise tähtaega?
- OSTUARVE KREDITEERIMINE
- Kuidas kajastada pöördkäibemaksu teenuse impordi puhul (väljastpoolt EL-i)?
- RIK aadressi päringu aruanne avab Interneti Exploreri, kui vajutan “Vaata kohustusi”
- Mida tähendavad erinevad värvid ostuarvete sirvimise aknas?
- Miks osadel Ostuarvetel ja Kulutustel on dokumendi päises täidetud lahter “Operaator”, osadel mitte?
- Booksist panka saadetud tasumisel on selgituses inglise keeles “Invoice no…”, mitte “Arve nr…”
- Kuidas koostada koond-ostuarveid?
- Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?
- Koond-ostuarve koostamise aknas ilmub veateade
- Kuidas ostuarvete sirvimise nimekirjas leida tarnija viimased arved?
- Kuidas sisestada tasumist valuutas?
- Ostuarve muutmisel ilmub teade: Kontrolli ostuarve hetkeseisu
- Kuidas pärida pankade väljavõtteid, millel Standard Booksiga otseliides puudub? (Luminor Pank)
- Tarnija e-arvest ostuarve koostamisel ilmub teade “Tarnija puudub või on suletud”
- Kuidas lisada ostuarvele kassa-ale?
- Kuidas sisestada autoremondi ostuarvet, kui kindlustus tasub osa?
- COOP PANGA PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- “Saada panka” nupule vajutades ilmub teade: NB! Pangaliidestuse teenus aktiveerimata. Täiendava info saamiseks pöörduge oma panga poole või uurige lisa Excellent’i kasutajatoe lehelt
- Kuidas panka saata üks maksekorraldus sama tarnija mitme ostuarve kohta?
- Tasumise kinnitamisel ilmub teade: “Panga kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist” või “Kursikahjumi konto puudub, kontrolli Lausendamist”
- Miks on operaatorilt saabunud tarnija e-arvel tasumistingimus puudu või vale?
- Kas pangast imporditud tasumised saab automaatselt kinnitada?
- Kuidas programm täidab “Tarnija saldo” ja “Saldo kuupäev” saabunud tarnija e-arvel?
- KUIDAS OSTUARVE TASUMIST PANKA SAATA (kasutades Gateway teenust)?
- Kuidas saab piirata kasutajale tarnija e-arvest Kulutuse koostamise?
- Uue Kontakti lisamisel ilmub teade: Reg.nr-ga kontakt on juba olemas
- Ostuarve sisestamisel ilmub teade: Tarnijal on võimekus saata e-arveid
- Kuidas müügiarvete ja ostuarvete sirvimise nimekirjas leida viimased arved? (sh. Tasumisel ja Laekumisel)
- Ma ei saa käsitsi sisestada uut kontakti kaarti, ilmub teade: “Sellise Reg.nr-ga kontakt on juba olemas:”
- Ostuarve kinnitamisel ilmub teade: Ostuvõlgade konto puudub, kontrolli Lausendamist
- Kuidas programmis kajastada kapitalirenti?
- Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad tasumised töötlemata kannete registrisse
- Kuidas kajastada kaardimakse tasumisi?
- Kas kontaktile on võimalik määrata erinevad ostu ja müügi käibemaksumäärad?
- Saabunud e-arvest koostasin ostuarve, aga seal ei ole näha artiklite nimetusi ja seletusi?
- Mida teha, kui pangaväljavõtte impordiga tekivad tasumised topelt?
- Kuidas näen, millised päringud on toimunud pangaliidese kaudu?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti kaardil “Reg.nr. 1” täitmist?
- SWEDBANK PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- KUIDAS SISESTADA UUT TASUMIST?
- Tarnija e-arvest kulutuse koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Kulutuse koostamine tarnija e-arvetest”
- Mida tähendab “Ootel” valik?
- Milleks kasutatakse nuppu “Kontrolli EU KM numbrit” kontakti kaardil?
- Kuidas seadistada, et programm lisaks ostuarvele automaatselt objekti Konto kaardi pealt?
- Kas saan kinnitusi dokumentidel eemaldada?
- Kuidas kontrollida, kas kõikide saabunud ostuarvetega on PDF fail kaasa tulnud?
- Kui koostada tarnija e-arvest kulutus, kuidas programm leiab isiku nime kulutuse kaardile?
- Kuidas Finbite-st saabunud e-arvele saab arve rea teksti, mitte ainult konto nimetuse?
- Miks Finbite-st (Omniva) saabunud e-arvetel ei ole kaasas PDF faili?
- Panka saadetava tasumiste failis on vale arveldusarve number, kuigi tarnija kaardil on õige?
- Kuidas koostada laosissetulekust ostuarve, kui kaup ja transport tulid erinevatelt tarnijatelt?
- Tarnija saatis ostuarve e-arvena, kuidas see siduda laosissetulekuga?
- Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?
- Kuidas saan vaadata, mitu ostuarvet on sisestatud ühe kuu jooksul?
- Kuidas tarnija e-arvet vastu võtta?
- Tarnija e-arvel kaardil puudub ostuarve number ja Kinnitatud märge. Kuidas lisada?
- Miks tarnija e-arvest ei teki ostuarvet?
- Kas mitmest kviitungist saab koostada ühe kulutuse?
- KUIDAS PANGAST TASUMISI IMPORTIDA PROGRAMMI KÄSITSI?
- Kas saabunud tarnija e-arvest saab koostada automaatselt ostuarve?
- Kus ma leian tarnijate poolt saadetud e-arved Booksi programmis?
- Tarnija e-arvest ostuarve koostamisel tuleb teade: “Sama tarnija arve nr-ga ostuarve on juba koostatud: [arvenr]“
- Müügiarve, ostuarve või laosissetuleku kinnitamisel ilmub teade “Kannet ei saanud koostada. Kontrolli seadistust. Baasvaluuta ümardamise konto puudub, kontrolli lausendamist.”
- Ostuarve sisestamisel ilmub teade “Koguse muutmine väiksemaks kui lähetusel ei ole lubatud”?
- Peale klientide andmete importimist ei saa uut kontakti salvestada, ilmub teade “On juba registreeritud [kontakti kood]”
- Kuidas kõiki kontakte saab ühest ettevõttest teise üle viia?
- Kas mitu ostuarvet saab kinnitada korraga?
- Ostuarve kinnitamisel ilmub teade “Kannet ei saanud koostada. Kontrolli seadistust. Käibemaksukood pole kontole lubatud 1510”?
- KUIDAS OSTUARVET PARANDADA?
- Ostutellimusest ostuarve koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Ostuarve koostamine ostutellimusest”
- Kuidas saab ostutellimusest koostada ostuarvet enne laosissetuleku sisestamist?
- Kas saab kasutajale keelata ostuarve kinnitamise?
- Ostuarve kinnitamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Ostuarve kinnitamine”
- Meie ettevõte ei ole käibemaksukohuslane, aga programm arvutab ikka KM summa ostuarvetele?
- Mille jaoks kasutatakse ostuarvel valikut Eelkonteering?
- Ostutellimuse pealt ostuarve koostamisel ilmub teade “Koosta kõigepealt Laosissetulek”?
- Kas saab nii, et ostuarve sisestamisel samale tarnijale ilmuks kulukonto automaatselt?
- Miks programm arvutab ostuarvel vale käibemaksu summa?
- Ostuarve kinnitamisel ilmub teade “Sisesta kinnitaja”?
- Miks ostuarve sisestamisel jätab programm vahele objektide ja kirjelduse lahtrid?
- Ostutellimuselt ostuarvet koostades ilmub teade “Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota”?
- Kuidas kajastada programmis topelt tasumist?
- Kuidas kajastada ostuarvel Euroopa Liidu sisest pöördkäibemaksu?
- Kuidas kajastada ostuarvel pöördkäibemaksu?
- Kuidas ostuarvega saab jagada kulud tuleviku perioodidele?
- Ostuarvele ei saa lisada artiklit ja kogust, kuigi varem on saanud?
- Kuidas saab vältida, et sama hankija/tarnija ostuarvet ei sisestataks topelt?
- Ostuarve ei ilmu Tasumisel Ctrl+Enteriga valides tasumata arvete nimekirja aknasse. Hetkeseisu aruanne ostuarve Operatsioonid menüüs näitab, et tegemist on sularahaarvega, kuigi ei peaks.
- Ostuarvet ei saa muuta, ilmub teade “Simulatsioon üleviidud”
- Kuidas sisestada valuutas ostuarvet?
- Kuidas parandada valesti sisestatud ostuarve Kreeditarvet?
- Ostuarve salvestamisel ütleb programm “On juba registreeritud”
- Ostuarvete moodulis ütleb ostuarve kinnitamisel: Kannet ei saanud koostada, kontrolli seadistust.
- Kuidas krediteerida ostuarvet, millele on Tasumine ka tehtud?
- Kuidas muuta ostuarvel Kande kuupäeva, kui see on erinev arve kuupäevast?
- Kuidas ostuarvet tühistada?
- Kui ma sisestan Ostuarvet, sisestub käibemaks kahele Käibemaksu väljale, miks?
- Kuidas kasutada Ostuarve Operatsioonide käsku Võrdsusta?
- Miks ostuarvel ei arvuta täissummast käibemaksu?
- Kuidas toimub kulude ja tulude periodiseerimine?
- Tasumise salvestamisel ilmub teade “Tasumist ei saa salvestada. Negatiivsed väärtused pole lubatud.”
- Kas programm võimaldab koostada tasumised valmis automaatselt, vastavalt tasumistähtajale?
- Milleks on tasumisel linnuke “Tellitud”?
- Ostuarvele koostati ekslikult tasumine. Kuidas õigesti parandada?
- Kui kustutan tasumisel rida, siis rida ei kustu vaid ilmub reale punane joon?
- Kuidas lisada juba kinnitatud tasumisele teenustasu?
- Eksportides programmist tasumisi tekib tühi fail
- Miks tasumiste faili ei õnnestu internetipanka laadida, ilmuvad veateated?
- Kui soovisin tasumist kinnitada, ütleb “Arve tasumine on keelatud”.
- Mis erinevus on tasumise rea peal valikul “Lisa teenustasu” ja tasumise I.osal “Teenustasu”?
- Mida teha siis, kui Tasumise kinnitamisel annab programm teate: Vale kuupäev?
- Kas tasumiste saatmine internetipanka on tasuline?
- Kuidas tühistada Tasumist?
- Kuidas lisada Tasumisele teenustasu?
- Kasutaja ei näe Tarnija hetkeseisu aruandes ostutellimusi?
- Kuidas uuendada andmeid kliendi kaardil?
- Kas ostuarvest on võimalik automaatselt koostada põhivara?
- Arve või ostuarve salvestamisel ilmub teade ‘Ei ole määratud numbriseerias’
- KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?
- Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?
- Kas saan kontakti kaardile väljasid ise juurde lisada?
- Milleks kasutatakse Kontakti kaardil “telefoni” ikooni?
- Kuidas saab muuta klientide koode?
- Kuidas vana klienti/tarnijat kustutada?
- Uute klientide sisestamisel küsib alati programm registri numbrit. Kuidas seda välja lülitada?
- Kuidas saab muuta tarnijate koode?
- Kuidas vormistada ettemaksu tagastus tarnijalt?
- Programm ei luba sisestada tarnijale ettemaksu tasumisena, ilmub teade “Sisesta arve number”?
- Ostuarve seoti ekslikult vale ettemaksuga, kuidas parandada?
- Tarnijale on registreeritud ettemaks Tasumisena, kuid seda tasumist ei ole näha, kui valida ostuarve peal Operatsioonide menüüst “Seo ettemaksuga”?
- Koostan tarnija e-arvest ostuarve ja ostuarve tekkimisel annab teate „Tähelepanu! Seo arve ettemaksuga!“
- CostPocket keskkonnast on imporditud kviitung, kuidas sellest kulutuse saab teha?
- Kui tihti programm saadab välja e-arveid?
- Kuidas saab viitenumbreid automaatselt kõigile klientidele korraga lisada?
- Tarnija e-arvest ostuarvet koostades ilmub teade: “Sobimatu hetkeseis”
- Mida tähendab “Teenused ID” kontakti kaardi peal?