Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Registrid
- Koostades Müügitellimusest lähetust ilmuvad ka teenuseartiklid. Kuidas neid peita?
- Kuidas seadistada fikseeritud hinnad sõltuvalt müüdavast kogusest?
- Uue kontakti koostamisel ilmub teade: KMKR nr. on juba olemas
- Uue kontakti kaardi koostamisel ilmub teade “Klient selle e-mailiaadressiga on juba registreeritud”
- Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?
- Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?
- Miks ma ei saa artiklikaardil müügihinda muuta?
- Kuidas saab sulgeda korraga suure hulk vanu Pakkumisi, millega enam tegeleda pole vaja?
- Milleks kasutatakse lahtrit “Loe vöötkood”?
- Kuidas saab pakiautomaatide infot näidata arve ja tellimuse dokumendimallile?
- Aruanne “Tarnija hetkeseis”
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti KMKR nr täitmist?
- Miks kontakti kaardil on märgitud Staatus Äriregistris “Teadmata”, kuigi päriselt on ettevõte pankrotis või kustutatud?
- Kontakti lisamisel dokumendile ilmub teade “Kontakt on [staatus] !”
- Miks on artiklite sirvimise aknas osad read punased?
- Kuidas koostada koondarve mitmest tellimusest?
- Miks koondarvete koostamisel ilmuvad artiklid suletud tellimustelt?
- Miks on dokumendil kliendi aadressis näha tühjad read?
- Mida tähendavad erinevad värvid müügitellimuste sirvimise aknas?
- RIK aadressi päringu aruanne avab Interneti Exploreri, kui vajutan “Vaata kohustusi”
- Kuidas leian kõik artiklid, millel on EKN lahter täitmata?
- Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?
- Dokumendi jaluses ei ole näha oma ettevõtte andmeid?
- Artikli hetkeseisu akna seadistamine ja kasutamine
- Kuidas on võimalik arvel näidata artikli nimetusi inglise keeles?
- RIK Äriregistri päringu tegemisel ilmub teade “Päring ebaõnnestus”
- Uue Hinna kaardi koostamine
- Kuidas leida konkreetset artiklit pika pakkumise, tellimuse või müügiarvega dokumendi pealt, mis on juba täidetud?
- Artikli kaardi salvestamisel ilmub teade: EAN kood on kasutusel [artiklikood]
- Kuidas kasutaja teab, kui Telemast on saabunud vigane tellimus?
- Seadistus „Lisamüügi artiklid“
- Miks müügitellimustel on automaatselt täidetud väli “Ladu”?
- Müügitellimuse salvestamisel ilmub teade “Projekti seadistustega on see artikkel keelatud”
- Kuidas müügidokumentide väljatrükile lisada kliendi mobiiltelefoni või kontaktisiku e-maili ja telefoni?
- Uue Kontakti lisamisel ilmub teade: Reg.nr-ga kontakt on juba olemas
- Kuidas määrata artiklile kaks erinevat ühikut?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti kaardil “Reg.nr. 1” täitmist?
- Müügitellimusel salvestamisel ilmub teade: “Muutmine ei ole lubatud, sest selle artikli peale on tehtud reserveering. Palun eemaldage esmalt reserveering.”
- E-mailiga saadetava pakkumise PDF failis on joon ja tekst erinev
- Miks müügiarvetel ei saa hinnaalandusmaatriksit muuta?
- Kuidas seadistada kliendile hinnakirja, milles on fikseeritud hinnad, mitte % valemi alusel arvutatud?
- Mida tähendab “Ootel” valik?
- Milleks kasutatakse nuppu “Kontrolli EU KM numbrit” kontakti kaardil?
- Miks müügitellimuse salvestamisel kustuvad osad read?
- Miks pakkumise salvestamisel kustuvad osad read?
- Mida tuleb sisestada müügitellimuse ridadel Hinnafaktori veergu?
- Milleks kasutatakse hinnafaktorit artikli kaardil?
- Kas artiklite nimekirja aknas saab vöötkoodi asemel näidata alternatiivkoodi?
- Kas paljudele klientidele saab korraga määrata sama tasumistingimuse?
- Müügitellimusest lähetuse koostamisel ei teki iga seerianumbri kohta eraldi rida?
- Kas on võimalik pakkumistele seadistada “Kehtib kuni” kuupäeva automaatselt, et ei peaks iga kord käsitsi lisama?
- Kuidas lisada müügitellimuse väljatrükile ridade numbrid?
- KUIDAS LISADA UUT ARTIKLIT?
- Aruanne “Kliendi hetkeseis”
- Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?
- Milleks kasutatakse lahtrit “Tellimuse tüüp” müügitellimuse kaardil?
- Kuidas pakkumist saab saata e-mailiga?
- Vahesummade kasutamine müügiarvel, pakkumisel või müügitellimusel
- Peale klientide andmete importimist ei saa uut kontakti salvestada, ilmub teade “On juba registreeritud [kontakti kood]”
- Kuidas kõiki kontakte saab ühest ettevõttest teise üle viia?
- Artiklite sirvimise aknas ei toimi otsing, Mac versioonis
- Koostasin tellimusele kreeditarve, aga tellimusel ei muutunud arvega kogus?
- Kuidas sisestada klientide müügitellimusi?
- Kas kõikidest täidetud tellimustest saab korraga arved koostada?
- Artikli kaardi peal aruanne “Artikli ajalugu” ei näita soovitud aastate infot
- Planeeritud lähetuse lahtrisse ei saa sisestada kuupäeva, salvestub tavaline tekst?
- Koostasin tellimuse-lähetuse-arve, arvele jäi “Uuenda ladu” linnuke. Kas läheb laost topelt maha?
- Kuidas määratakse artiklitele partiinumbrid?
- Kuidas määratakse toodetele seerianumbrid?
- Miks pakkumisest ei saa koostada müügiarvet?
- Kuidas seadistada kliendile krediidilimiit?
- Kuidas seadistada, et müügiarve ja müügitellimuse koostamisel ilmuks automaatselt artikli hetkeseisu aken?
- Kuidas saab keelata müügihindade muutmise artikli kaardil?
- Kuidas pakkumisele lisada varjatud rida?
- Kas saab piirata, et kasutaja ei saaks tellimusest lähetust koostada?
- KUIDAS SISESTADA TELLIMUST?
- Kas saab tellimuse märkida lõpetatuks, kui Lähetus on tehtud, aga arvet ei olegi vaja teha?
- Miks kasutaja ei näe Kliendi hetkeseisu aruandes tegevusi ja pakkumisi?
- Kas pakkumisest saab automaatselt tegevuse koostada?
- Kuidas uuendada andmeid kliendi kaardil?
- Mida mõjutab valik “Suletud” müügitellimuse päises?
- Miks müügitellimusel ei uuenenud info peale arve koostamist?
- Müügitellimusest lähetuse koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Lähetuse koostamine müügitellimusest”?
- Müügitellimusest arve koostamisel ilmub teade “Koosta kõigepealt lähetus”?
- Müügitellimusest koostati arve, aga ostuhind ei tulnud tellimuselt kaasa, vaid artikli kaardilt?
- Pakkumisest koostati müügitellimus, aga tellimuse numbrit muuta ei saa
- Kas müügitellimusest saab arvet teha enne lähetuse koostamist?
- Kui valin müügitellimuse peal “Koosta” menüüst Tootmised, ilmub teade “Funktsioon ebaõnnestus”?
- Kas müügitellimusest peab alati lähetuse koostama, et saaks arvet teha?
- Miks Tellimustest koostatud koondarvele ilmuvad ka lähetamata artiklid?
- Valides müügitellimusel “Trüki sisetellimus” ilmub teade “Dokument kirjeldamata”?
- Müügitellimusest ei teki müügiarvet. Mis võib olla põhjuseks?
- Müügitellimusest ei teki Lähetust. Mida võib olla põhjuseks?
- Müügitellimusest arve koostamisel ilmub teade “Tellimus kuulub projekti alla”?
- Kui müügitellimus on märgitud “Suletud”, kas saab arvet ja lähetust teha?
- Mida tähendavad Müügitellimuste sirvimise aknas veerud “Läh.” ja “Arve”?
- Müügitellimuse dokumenti välja printides ei prindita välja ettevõtte nime?
- Kas ma pean alati, kui sisestan valuutas müügitellimust kasutama Operatsioonid nupu alt funktsiooni “Arvuta ümber valuutahinnkirja artiklid”?
- Kuidas saan müügitellimusest teha arve?
- Müügitellimusest ei saa koostada Ostutellimust, ilmub teade “Ostuartiklit ei eksisteeri sellele artiklile…”
- Kliendi kaardid on kasutaja poolt valesti täidetud, kas saab korraga andmeid ühest lahtrist teise liigutada?
- Kas saab kasutajale piirata krediidilimiidi muutmist kliendi/kontakti kaardil?
- KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?
- Kontakti kaardile ei õnnestu sisestada KMKR numbrit, annab teateks “Vale KMKR formaat. Peab olema… ”
- Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?
- Kas saan kontakti kaardile väljasid ise juurde lisada?
- Ma ei saa käsitsi sisestada uut kontakti kaarti, ilmub teade: “On juba registreeritud [kontakti kood]”.
- Milleks kasutatakse Kontakti kaardil “telefoni” ikooni?
- Kuidas saab muuta klientide koode?
- Kuidas vana klienti/tarnijat kustutada?
- Uute klientide sisestamisel küsib alati programm registri numbrit. Kuidas seda välja lülitada?
- Milleks saab kasutada Kontakti kaardil välja “Arve saaja”?
- Kuidas koostada ajutist kampaania hinnakirja kindlaks perioodiks?
- Kas hindasid saab Excelis failist importida programmi?
- Kuidas toimib Hinnakirja kaardi peal valik tüüp: Kogusehinnaal. Summad?
- Miks uut hinnakirja salvestades nõuab programm ‘Asenda’ lahtri täitmist?
- KUIDAS HINNAKIRJU SEADISTADA?
- Kuidas eksportida artiklite (tooted) andmed programmist välja?
- Mis on Hinnaalandusmaatriks ja kuidas seda kasutada?
- Milleks ja kuidas kasutatakse Hinnavalemeid?
- Kuidas Hinnavalemiga määratakse juurde- ja allahindlus?
- Mis on struktuurartikkel?
- Kuidas saab muuta artiklite koode? (pilveteenuse kasutajale)
- Artikli kaardi salvestamisel ilmub teade: “Vale retsept”?
- Kas saan artikli kaardile lisada ise uusi lahtreid?
- Kuidas leida artiklid, mida ei ole kordagi kasutatud, et neid sulgeda?
- Kas saab kõikidel artiklikaartidel korraga täita vöötkoodi lahtri?
- Miks kasutaja ei näe artikli kaardi peal ostuhinda?
- Kas on võimalik kasutajatele keelata artikli kaardil müügihinna muutmine?
- Kas kõikide artiklite baasmüügihinda on võimalik korraga muuta?
- Kas kõikide laoartiklite ostuhindasid on võimalik korraga muuta?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks artikliklassi ja klassifikaatori täitmist uue artikli tegemisel?
- Kui artikli kaardil muuta artiklitüüpi, ilmub teade “Artikli tüübi muutmine ei ole toetatud.”
- Milleks kasutatakse artikli kaardil “teisendeid”?
- Kuidas artiklile pilti lisada saab?
- Kuidas saab kustutada vana artiklit?
- Mille jaoks saab kasutada artikli kaardil valikut “Ei ole müügiartikkel”?