Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Registrid
- Koostades Müügitellimusest lähetust ilmuvad ka teenuseartiklid. Kuidas neid peita?
- Uue kontakti koostamisel ilmub teade: KMKR nr. on juba olemas
- Uue kontakti kaardi koostamisel ilmub teade “Klient selle e-mailiaadressiga on juba registreeritud”
- Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?
- Miks ma ei saa artiklikaardil müügihinda muuta?
- Laodokumendi kinnitamisel ilmub teade “See väli ei tohi olla tühi”
- Kuidas artiklisedelitele saab trükkida täiendavat infot, näiteks artikli hinna vms kohta?
- Milleks kasutatakse lahtrit “Loe vöötkood”?
- Kuidas saan saatelehe/lähetuse dokumendile lisada arve saaja nime?
- Millist aadressi kasutab programm saatelehe/lähetuse väljatrükil?
- Aruanne “Tarnija hetkeseis”
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti KMKR nr täitmist?
- Miks kontakti kaardil on märgitud Staatus Äriregistris “Teadmata”, kuigi päriselt on ettevõte pankrotis või kustutatud?
- Kontakti lisamisel dokumendile ilmub teade “Kontakt on [staatus] !”
- Kas saab ostutellimuse märkida lõpetatuks, kui Laosissetulek on tehtud, aga ostuarvet ei olegi vaja teha?
- Kuidas toimub tolli kulu lisamine laosissetulekule?
- Kas programm saab pakkuda automaatselt seerianumbreid kauba lattu võtmisel?
- Miks on artiklite sirvimise aknas osad read punased?
- Lähetuse koostamisel ilmub teade “Lähetatav kogus on väiksem, kui tellitud kogus”
- Tagastustellimuse kinnitamisel ilmub teade: “Antud numbriga real on Tellimusel teine artikkel”
- Kuidas saatelehe ja müügiarve väljatrükile lisada lähetusaadressi nimetust?
- Kuidas leian kõik artiklid, millel on EKN lahter täitmata?
- Kuidas sisestada koondlähetust?
- Kuidas saata koondsaatelehti Telemasse?
- Artikli hetkeseisu akna seadistamine ja kasutamine
- Kuidas on võimalik arvel näidata artikli nimetusi inglise keeles?
- Kuidas lisakulu nimetusi muuta laosissetulekul ja ostutellimusel?
- Laosissetuleku või laomahakandmise kinnitamisel ilmub teade “Ei tohi kasutada:”
- Kuidas lähetuse dokumendimallile saab näidata artiklite mahtu kokku?
- Kuidas saab importida korraga palju uusi artikleid?
- Kuidas leida konkreetset artiklit pika pakkumise, tellimuse või müügiarvega dokumendi pealt, mis on juba täidetud?
- Laosissetuleku kinnitamisel ilmub teade: “Rohkem kui laos”
- Artikli kaardi salvestamisel ilmub teade: EAN kood on kasutusel [artiklikood]
- Kuidas laomahakandmisi põhjuse järgi otsida saab?
- Ostutellimuse salvestamisel ilmub teade: Seerianumbrita artiklid ei ole siin lubatud.
- Kas ostutellimusel saab ostuhindu kõikidel ridadel automaatselt uuendada?
- Kuidas laomahakandmise dokumendi trükkimisel saab näidata ka Põhjust?
- Uue Kontakti lisamisel ilmub teade: Reg.nr-ga kontakt on juba olemas
- Kas kontaktile on võimalik määrata erinevad ostu ja müügi käibemaksumäärad?
- Kas laosissetulekust saab koostada laoliikumise?
- Kuidas lisada saadetise number Lähetuse dokumendile?
- Kuidas laoliikumise dokumendile saab lisada “parim enne” kuupäeva?
- KUIDAS VÕTTA KAUP LATTU?
- Kuidas määrata artiklile kaks erinevat ühikut?
- Tagastustellimuste kasutamine (Telema)
- Mida tähendavad erinevad märgid ostutellimuste sirvimise aknas?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti kaardil “Reg.nr. 1” täitmist?
- Kas saan valida, mida trükitakse saatelehele – struktuurartiklid või komponendid?
- Miks Lähetusest ei teki Tagastatud kaupade dokumenti?
- E-mailiga saadetava ostutellimuse PDF failis on joon ja tekst erinev
- Kuidas vältida, et kasutaja ei valiks laodokumentidele ladu, mis pole enam kasutusel?
- Kuidas tootmise põhjal saab puuduvaid materjale juurde tellida?
- Mida tähendab “Ootel” valik?
- Milleks kasutatakse nuppu “Kontrolli EU KM numbrit” kontakti kaardil?
- Kas saan kinnitusi dokumentidel eemaldada?
- Milleks kasutatakse hinnafaktorit artikli kaardil?
- Kas artiklite nimekirja aknas saab vöötkoodi asemel näidata alternatiivkoodi?
- Müügitellimusest lähetuse koostamisel ei teki iga seerianumbri kohta eraldi rida?
- Lähetuse kinnitamisel ilmub teade “Selle artikli kulutus on suurem, kui projekti eelarvel”
- Kuidas koostada laosissetulekust ostuarve, kui kaup ja transport tulid erinevatelt tarnijatelt?
- Kuidas saan määrata artikli riiulikoodi?
- Tarnija saatis ostuarve e-arvena, kuidas see siduda laosissetulekuga?
- KUIDAS LISADA UUT ARTIKLIT?
- Aruanne “Kliendi hetkeseis”
- Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?
- Kuidas saab programmist trükkida välja artiklisedeleid?
- Kuidas saatelehte saata e-mailiga?
- Peale klientide andmete importimist ei saa uut kontakti salvestada, ilmub teade “On juba registreeritud [kontakti kood]”
- Laomahakandmise kinnitamisel ilmub teade “Nõutav kindlat tüüpi objekt”
- Kuidas kõiki kontakte saab ühest ettevõttest teise üle viia?
- Artiklite sirvimise aknas ei toimi otsing, Mac versioonis
- Artikli kaardi peal aruanne “Artikli ajalugu” ei näita soovitud aastate infot
- Kas saab piirata, et kasutaja ei saaks ostutellimusest ostuarvet koostada?
- KUIDAS SISESTADA UUT OSTUTELLIMUST?
- Kas saab ostutellimusi korraga automaatselt koostada?
- Ostutellimusest ostuarve koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Ostuarve koostamine ostutellimusest”
- Kuidas saab ostutellimusest koostada ostuarvet enne laosissetuleku sisestamist?
- Kas ostutellimusi saab tarnijale e-mailiga saata?
- Milline finantskanne tekib Lähetuse kinnitamisel?
- Milline finantskanne tekib laosissetuleku kinnitamisel?
- Koostasin tellimuse-lähetuse-arve, arvele jäi “Uuenda ladu” linnuke. Kas läheb laost topelt maha?
- Kuidas määratakse artiklitele partiinumbrid?
- Kuidas määratakse toodetele seerianumbrid?
- Kinnitasin lähetuse, nüüd soovin mõned artiklid tagasi võtta, kuna klient ei soovi neid hetkel saada. Kas siis need artiklid lähevad ka arve peale ikka?
- Kas programm lubab kaupa miinusesse lähetada?
- Ostutellimuse pealt ostuarve koostamisel ilmub teade “Koosta kõigepealt Laosissetulek”?
- Ostutellimuselt ostuarvet koostades ilmub teade “Tarnija puudub, on suletud või ilma kulukontota”?
- Kas ma saan ainult arvega kaupasid laost välja saata, ilma Lähetust tegemata?
- Milline finantskanne peaks tekkima laomahakandmisest?
- Ladu muutva dokumendi kinnitamisel ilmub teade “On laosissetulekuid, mille kuupäev on varasem”?
- Kuidas toimub transpordi kulu lisamine laosissetulekule?
- Laomahakandmine sisestati kogemata vale kuupäevaga, tänasest varasemasse perioodi. Kuidas parandada?
- Kuidas parandada valesti sisestatud Lähetuse dokumenti?
- Kuidas sisestada laoliikumisi?
- Miks ei teki laoliikumisest finantskannet?
- Milleks kasutatakse ostutellimusel valikut “Hind KM-ga”?
- Milleks kasutatakse ostutellimusel valikut “Suletud”?
- Ostutellimuse operatsioonide menüüst on kadunud valik “Vaata eelmisi ostuhindu”?
- KUIDAS TÄITA OSTUARTIKLI KAARTI?
- Milleks kasutatakse ostutellimusel valikut “Arve enne laosissetulekut”?
- Kas saab kasutajale keelata lähetuste kinnitamise?
- Milleks kasutatakse ostuartikleid?
- Kas saab piirata, et kasutaja ei saaks tellimusest lähetust koostada?
- Ostutellimusest laosissetuleku koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Laosissetuleku koostamine ostutellimusest”?
- Kas kaupade lattu võtmiseks peab alati sisestama esmalt ostutellimuse, seejärel sellest lao sissetuleku?
- Kas saab kasutajale keelata laosissetuleku kinnitamise?
- Kauba väärtus laost lattu liigutamisel muutub. Kuidas laoliikumisel sisestada?
- Laosissetuleku kinnitamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Laosissetuleku kinnitamine”
- Kas saab kaupasid laost välja saata Lähetust tegemata?
- Kas saab piirata, et kasutaja ei saaks ostutellimusest laosissetulekut koostada?
- Lähetuse kinnitamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Lähetuse kinnitamine”?
- Laomahakandmise dokumendist ei teki finantskannet
- Mis juhtub, kui unustatakse laosissetulekule ladu märkimata?
- Kas on võimalik müügitellimusest tehtud kinnitatud lähetust tühistada? Ja kas see muudab ka laos kogused endiseks?
- Laoliikumise sisestamisel ei ilmu artikli ostuhind?
- Kas ma saan varem sisestatud Ostutellimust muuta?
- Laosissetulek tehti vales valuutas. Tooted on juba müüdud. Kuidas parandada?
- KUIDAS KOOSTADA AUTOMAATSELT OSTUTELLIMUST?
- Kasutaja ei näe Tarnija hetkeseisu aruandes ostutellimusi?
- Kuidas teha ostutellimust, kui hankija annab allahindlust kogusummast ja kaupadele ei ole soodustusega hindu välja toodud?
- Kas saab koostada Ostuartikleid automaatselt?
- Millise finantskande koostab programm laoliikumisest?
- Laosissetuleku sisestamisel ilmub teade “Artikkel ei ole laoartikli tüübis”
- Laoliikumise salvestamisel ilmub teade “Kood ei ole kasutusel”
- Kuidas parandada valesti sisestatud Laosissetulekut?
- Tootmise pealt laoliikumise koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Laoliikumise koostamine tootmisest”
- Kuidas konteeritakse Laoliikumisel lisakulu?
- Kuidas uuendada andmeid kliendi kaardil?
- Müügitellimusest lähetuse koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Lähetuse koostamine müügitellimusest”?
- Müügitellimusest ei teki Lähetust. Mida võib olla põhjuseks?
- Müügitellimusest ei saa koostada Ostutellimust, ilmub teade “Ostuartiklit ei eksisteeri sellele artiklile…”
- Kliendi kaardid on kasutaja poolt valesti täidetud, kas saab korraga andmeid ühest lahtrist teise liigutada?
- KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?
- Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?
- Kas saan kontakti kaardile väljasid ise juurde lisada?
- Milleks kasutatakse Kontakti kaardil “telefoni” ikooni?
- Kuidas saab muuta klientide koode?
- Kuidas vana klienti/tarnijat kustutada?
- Uute klientide sisestamisel küsib alati programm registri numbrit. Kuidas seda välja lülitada?
- Kuidas eksportida artiklite (tooted) andmed programmist välja?
- Kuidas saab muuta tarnijate koode?
- Mis on struktuurartikkel?
- Kuidas saab muuta artiklite koode? (pilveteenuse kasutajale)
- Artikli kaardi salvestamisel ilmub teade: “Vale retsept”?
- Kas saan artikli kaardile lisada ise uusi lahtreid?
- Kuidas leida artiklid, mida ei ole kordagi kasutatud, et neid sulgeda?
- Kas kõikide ostuartiklite infot on võimalik korraga muuta?
- Kas saab kõikidel artiklikaartidel korraga täita vöötkoodi lahtri?
- Miks kasutaja ei näe artikli kaardi peal ostuhinda?
- Kas on võimalik kasutajatele keelata artikli kaardil müügihinna muutmine?
- Kuidas vanu ostuartiklite kaarte saab korraga kustutada?
- Valides Laosissetulekule artiklit ütleb programm “Artikkel ei ole laoartikli tüübis”. Miks?
- Kas kõikide artiklite baasmüügihinda on võimalik korraga muuta?
- Kas kõikide laoartiklite ostuhindasid on võimalik korraga muuta?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks artikliklassi ja klassifikaatori täitmist uue artikli tegemisel?
- Kui artikli kaardil muuta artiklitüüpi, ilmub teade “Artikli tüübi muutmine ei ole toetatud.”
- Milleks kasutatakse artikli kaardil “teisendeid”?
- Kuidas artiklile pilti lisada saab?
- Kuidas saab kustutada vana artiklit?
- Mille jaoks saab kasutada artikli kaardil valikut “Ei ole müügiartikkel”?