Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Registrid
- Kliendikirja peal ei ole näha kirja saajad?
- Milleks kasutatakse kliendikirju?
- Kliendikirja operatsioonide menüü valik “Vaata kirja saajaid”
- Kliendikirja peal Koosta menüü valik “Töövoo tegevus”
- Kuidas saan otsida mingit sõna või teksti kõikide Kirjade (kliendikirjade) hulgast?
- KLIENDIKIRJA SISESTAMINE
- Kuidas saata kliendikirja e-mailiga?
- Kas kliendikirjade teksti kujundust saab ise muuta?
- Kuidas tuleb täita register Standardtekstid?
- Registri “Kopeeritavad perioodid” kasutamine
- Register “E-maili nimekirjad”
- Hooldusfunktsioon “Sulge kontaktide kaardid”
- Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?
- RIK aadressi päringu aruanne avab Interneti Exploreri, kui vajutan “Vaata kohustusi”
- Kas kirjade saatmist saab automatiseerida?
- Uue Kontakti lisamisel ilmub teade: Reg.nr-ga kontakt on juba olemas
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti kaardil “Reg.nr. 1” täitmist?
- Mida tähendab “Ootel” valik?
- Milleks kasutatakse nuppu “Kontrolli EU KM numbrit” kontakti kaardil?
- Kas paljudele klientidele saab korraga määrata sama tasumistingimuse?
- Aruanne “Kliendi hetkeseis”
- Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?
- Kuidas kõiki kontakte saab ühest ettevõttest teise üle viia?
- Kuidas seadistada kliendile krediidilimiit?
- Kasutaja ei näe Tarnija hetkeseisu aruandes ostutellimusi?
- Miks kasutaja ei näe Kliendi hetkeseisu aruandes tegevusi ja pakkumisi?
- Kuidas uuendada andmeid kliendi kaardil?
- Kliendi kaardid on kasutaja poolt valesti täidetud, kas saab korraga andmeid ühest lahtrist teise liigutada?
- Kas saab kasutajale piirata krediidilimiidi muutmist kliendi/kontakti kaardil?
- KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?
- Kontakti kaardile ei õnnestu sisestada KMKR numbrit, annab teateks “Vale KMKR formaat. Peab olema… ”
- Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?
- Kas saan kontakti kaardile väljasid ise juurde lisada?
- Ma ei saa käsitsi sisestada uut kontakti kaarti, ilmub teade: “On juba registreeritud [kontakti kood]”.
- Milleks kasutatakse Kontakti kaardil “telefoni” ikooni?
- Kuidas saab muuta klientide koode?
- Kuidas vana klienti/tarnijat kustutada?
- Uute klientide sisestamisel küsib alati programm registri numbrit. Kuidas seda välja lülitada?
- Milleks saab kasutada Kontakti kaardil välja “Arve saaja”?