Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Laekumised
- LHV panga väljavõtte import failina, käsitsi
- Kliendilt saadud ettemaksu laekumise käibemaksu arvestamine
- Programmi ühendus katkeb, kui on avatud panga internetilehekülg
- Laekumise sisestamisel ilmub teade “See müügiarve on juba laekumisele asetatud”
- LHV PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- SEB PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Kuidas vältida, et ma laekumisele sama müügiarve numbrit mitu korda ei valiks?
- Klient tegi pangas ettemaksu ülekande, aga väljavõtte importimisel seob programm automaatselt mingi arvega?
- SEADISTUSED PANGATEHINGUTE PANKA SAATMISEKS JA VASTUVÕTMISEKS PANGAST (KÄSITSI ja AUTOMAATSELT)
- Pangaväljavõtte importimisel tekkisid Laekumisele read, mis pole seotud arvetega. Kuidas saan muuta?
- KUIDAS SISESTADA KLIENDILT LAEKUNUD ETTEMAKS PANGAST?
- Kuidas koostada Kulutuse väljamakse Töötlemata kande kaardist?
- Kas pangast imporditavad laekumised saab siduda Ametlik Numbriseeria numbriga, mitte tavalise arve numbri järgi?
- Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad laekumised töötlemata kannete registrisse
- Kuidas pärida pankade väljavõtteid, millel Standard Booksiga otseliides puudub? (Luminor Pank)
- Laekumise kinnitamisel ilmub teade: “Liiga suur summa”
- Kuidas kajastada kaardimakse laekumisi ja nende teenustasusid?
- Kuidas müügiarvete ja ostuarvete sirvimise nimekirjas leida viimased arved? (sh. Tasumisel ja Laekumisel)
- Ettemaksu laekumisest tekkinud finantskandel puudub ettemaksu konto real käibemaksukood
- Kui klient tasus arve summast vähem, kuidas laekumist sisestada, et arvele ei jääks puuduvat saldot?
- Kui klient tasus rohkem kui arve summa, kuidas sisestada laekumist?
- Kas pangast on võimalik importida teises valuutas laekumisi (mitte EUR)?
- Kuidas vormistada ettemaksu tagastus kliendile?
- SWEDBANK PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- Kuidas laekumisele saab arveid valida viitenumbri järgi?
- Kas saan seadistada, kuidas programm seob pangast imporditud laekumised arvetega?
- Laekumise salvestamisel ilmub teade “KM konto puudub KM koodil: “
- Milleks kasutatakse müügiarve Koosta menüü valikut “Osaliste maksete laekumised”?
- Mille järgi oskab programm imporditud laekumised siduda õigete müügiarvetega?
- Kas korteriühistu saab importida eraisikute laekumisi pangast?
- KUIDAS PANGAST LAEKUMISI IMPORTIDA PROGRAMMI KÄSITSI?
- Ettemaksu sisestamisel ununes ettemaksu number panna. Kuidas nüüd arvega siduda?
- Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade “Tellimust ei eksisteeri”
- Kliendile on registreeritud ettemaks Laekumisena, kuid seda Laekumist ei ole näha, kui valida müügiarve peal Operatsioonid nupu alt “Seo ettemaksuga”?
- KUIDAS SISESTADA LAEKUMIST?
- Kuidas sisestada laekumist valuutas?
- Miks laekumise finantskandele ei teki KM konteeringut?
- Laekumise salvestamisel ilmub teade “Laekumist ei saa salvestada. Negatiivsed väärtused pole lubatud.”
- Kui laekumisel vahetada tasumisviisi, siis ei muutu Kommentaaris tasumisviisi nimetus?
- Kustutasin kogemata laekumise kande, kas saab taastada?
- Laekumise sisestamisel ilmub teade “Sisesta arve number”
- Laekumist ei saa kinnitada, ilmub teade “Vigane kuupäev. Kontrolli arve kuupäeva”
- Kuidas parandada laekumist?
- Laekumise sisestamisel ilmub teade “Tellimuse nr puudub”
- Kuidas kajastada programmis topelt laekumist?