Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Pangad
- LHV panga väljavõtte import failina, käsitsi
- Kuidas programm seob imporditud tasumised õigete ostuarvetega?
- Pangaliidestuste aktiveerimine (SEB / Swedbank / LHV / Coop)
- LHV PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- SEB PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- SEADISTUSED PANGATEHINGUTE PANKA SAATMISEKS JA VASTUVÕTMISEKS PANGAST (KÄSITSI ja AUTOMAATSELT)
- Pangaväljavõtte importimisel tekkisid Tasumisele read, mis pole seotud arvetega. Kuidas saan muuta?
- Programm on ise muutnud tasumise dokumendi kuupäeva, miks?
- Aktiveerisin esimest korda pangaliidestuse, aga ühtegi dokumenti ei ole programmi saabunud?
- Kas on võimalik pärida ka varasema perioodi väljavõtteid, peale pangaliidestuse esmast aktiveerimist?
- EveryPay Linkpay seadistamine ja kasutamine
- Booksist panka saadetud tasumisel on selgituses inglise keeles “Invoice no…”, mitte “Arve nr…”
- COOP PANGA PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- “Saada panka” nupule vajutades ilmub teade: NB! Pangaliidestuse teenus aktiveerimata. Täiendava info saamiseks pöörduge oma panga poole või uurige lisa Excellent’i kasutajatoe lehelt
- Seadistus “Pangaliidestuste seadistused”
- Aruanne “Pangaliidestuse päringute hetkeseis”
- Panga väljavõtte päringu käivitamisel ilmub teade: “Olete tänase konto väljavõte päringu juba sooritanud. Selleks, et teha päevas rohkem päringuid võtke ühendust oma panga kasutajatoega”
- Kuidas panka saata üks maksekorraldus sama tarnija mitme ostuarve kohta?
- Mis on põhjuseks, kui jooksva päeva väljavõte ei saabu Standard Booksi?
- Kuidas kajastada kaardimakse laekumisi ja nende teenustasusid?
- Swedbank väljavõtte import kiirteavitustega
- Miks ühel töötaja Palga Väljamakse ei jõua internetipanka?
- GoCardless LIIDESTUSE SEADISTAMINE JA AKTIVEERIMINE
- Kas panga väljavõtet on võimalik pangast pärida endale sobival ajal, mitte automaatselt?
- Swedbanki makselingi seadistamine ja kasutamine
- Pangaliidese ja teiste e-teenuste aktiveerimisel ilmub teade: “Palun sisesta kehtiv e-maili aadress.”
- Kuidas automaatselt koostada reeglid sarnastele tehingutele, mis pangaväljavõttega saabusid?
- Makselingi aktiveerimisel ilmub teade: Ühe partneriga on makselingi teenus juba aktiveeritud
- Luminorist pangaväljavõtte importimisel lähevad osad tasumised töötlemata kannete registrisse
- Panga väljavõtte importimisel ilmub teade: Ettevõtte arveldusarve/IBAN number puudub. Kontrolli tasumisviiside seadistust…
- Kuidas kajastada kaardimakse tasumisi?
- Montonio makselingi seadistamine ja kasutamine
- Mida teha, kui pangaväljavõtte impordiga tekivad tasumised topelt?
- Kuidas näen, millised päringud on toimunud pangaliidese kaudu?
- Kas pangaliidestuse aktiveerimisel on võimalik pärida eilset või varasema kuupäevaga panga väljavõtet?
- Kuidas ma saan vaadata, milliseid pangakanded on juba programmi saabunud?
- SWEDBANK PANGALIIDESE AKTIVEERIMINE
- KUIDAS PANGAST TASUMISI IMPORTIDA PROGRAMMI KÄSITSI?
- Kas tasumiste saatmine internetipanka on tasuline?
- KUIDAS PANGAST LAEKUMISI IMPORTIDA PROGRAMMI KÄSITSI?