Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Lepingud ja arveldamine
- KASUTUSTINGIMUSED, LITSENTSI- JA TEENUSELEPINGUD
- Arhiivibaas – kuidas peale lepingu lõpetamist on võimalik andmeid veel vaadata
- Kuidas kustutada programmis andmeid peale seadusega määratud säilitamistähtaega?
- Kuidas aktiveerida moodul “Andmebaasihooldus”?
- Kuidas aktiveerida Tehnika moodul?
- Miks programm läheb Piiratud kasutusse?
- Kas litsentsi omanik tohib olla eraisik?
- Mis põhjusel võib olla andmebaasivõtme uuendamine piiratud?
- Millal edastatakse võlgniku andmed inkassole?
- Kuidas toimub lisaettevõtte litsentsi kasutamise lõpetamine?
- Kuidas toimida, kui on soov leping lõpetada?
- Kas lepingut saab lõpetada kuu keskel?
- Kas lepingut on võimalik ajutiselt peatada 6 kuuks?
- Excellenti saadetud arve peal on kirjas kasutajad 1-3, kuigi programmis saab kasutada ainult 1 kasutaja korraga?
- Miks väljastatakse esmane ettemaks kohe 2 kuu kohta?
- Kuidas toimida, kui soovin internetipangas sõlmida püsimaksekorralduse Excellenti arvete tasumiseks?
- Kas litsentsi saab üle anda kasutamiseks teises ettevõttes?
- Kuidas toimida, kui soov on loobuda moodulist või lisakasutaja kohast?
- Miks Excellenti arved esitatakse 1 kuu varem kui lepingu reaalne periood?
- Miks on uue tarkvaraversiooni kasutuselevõtmisele eelnev prooviperiood vajalik?