Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Kliendihaldus/CRM
- Kliendikirja peal ei ole näha kirja saajad?
- Milleks kasutatakse kliendikirju?
- Kliendikirja operatsioonide menüü valik “Vaata kirja saajaid”
- Kliendikirja peal Koosta menüü valik “Töövoo tegevus”
- Kuidas saan otsida mingit sõna või teksti kõikide Kirjade (kliendikirjade) hulgast?
- KLIENDIKIRJA SISESTAMINE
- Kuidas saata kliendikirja e-mailiga?
- Kas kliendikirjade teksti kujundust saab ise muuta?
- Hooldus “Lisa/eemalda klassifikaator artiklilt”
- Hooldus “Lisa kliendiklassifikaator”
- CRM dokumendi trükkimine – Tegevused
- CRM dokumendi trükkimine “Kontaktisikute sedelid”
- CRM dokumendi trükkimine “Kliendi/tarnija sedelid”
- CRM dokumendi trükkimine – Kliendikirjad
- Seadistus – Ametinimetused
- Seadistus “Tegevuste tüübid, allsüstemid”
- Aruanne “Isiklik kalender”
- Kuidas tuleb täita register Standardtekstid?
- Hooldus “Tegevuste liigutamine teise ettevõttesse”
- Registri “Kopeeritavad perioodid” kasutamine
- Aruanne “Kontaktide tegevuste nimekiri”
- Aruanne “Tegevuste tüüpide nimekiri”
- Aruanne “Tegevusteta/tegevusega kliendid”
- Register “E-maili nimekirjad”
- Hooldusfunktsioon “Eemalda klassifikaator kontaktidelt”
- Hooldus “Uuenda kontaktisikute infot”
- Hooldusfunktsioon “Sulge kontaktide kaardid”
- Hooldus “Mass e-maili info seadistamine”
- Tegevuste sisestamine mitme ettevõttega andmebaasis
- Tegevuse salvestamisel ilmub teade “Seda projekti ei ole lubatud sellel töötajal kasutada…”
- Milleks kasutatakse kontakti kaardil valikut “Genereeri viitenumber”?
- Kuidas seadistada KPI, mis näitaks käesoleva kuu müügikäivet võrreldes eelmise kuuga?
- Kuidas koostada KPI, mis näitaks hetkel üle tähtaja arvete summat võrreldes 7 päeva taguse seisuga?
- Hooldusfunktsioon “Müügimehe muutmine kontaktil”
- RIK aadressi päringu aruanne avab Interneti Exploreri, kui vajutan “Vaata kohustusi”
- Kliendihalduse moodul koos e-mailide saatmisega Light paketile
- Kuidas seadistada tegevuste tüüpe?
- Ettevõttesisene e-mailivahetus ja kaustade süsteem failihalduseks
- Kuidas seadistada tegevuste tüüpide klasse?
- Kuidas näeb Kalendris nädala numbreid?
- Kas kirjade saatmist saab automatiseerida?
- Kuidas kustutada Tegevuse kaarti?
- Uue Kontakti lisamisel ilmub teade: Reg.nr-ga kontakt on juba olemas
- Töötajate sünnipäevade sisestamine Standard Booksi
- Mis on KPI – Key Performance Identificators?
- Kas saab seadistada, et programm nõuaks iga kontakti kaardil “Reg.nr. 1” täitmist?
- Põhiaknas on Tööülesannete ikooni peal punane number. Kuidas sellest lahti saab?
- SOOVITUSINDEKSI funktsionaalsus otse Standard Books tarkvarast
- Mida tähendab “Ootel” valik?
- Milleks kasutatakse nuppu “Kontrolli EU KM numbrit” kontakti kaardil?
- Kas Töövoo vaate aknas saab näidata kaustade sisu?
- Kas paljudele klientidele saab korraga määrata sama tasumistingimuse?
- Kuidas palju müügiarveid korraga e-mailiga saata?
- Aruanne “Kliendi hetkeseis”
- Aruanne “Kes on ostnud/ei ole ostnud”
- Kuidas lisada uut kliendi või tarnija kontaktisikut?
- Kuidas pakkumist saab saata e-mailiga?
- Mille järgi muutuvad kaartide värvid töövoo vaate (müügitoru) aknas?
- Kuidas kõiki kontakte saab ühest ettevõttest teise üle viia?
- Dokumenti ei ole võimalik muuta, ilmub teade “Kaarti kasutab …”
- Kuidas leida kliendid, kes on ostnud mingi toote, et teha kampaaniat?
- Kuidas aruannete võtmisel saab teha mitu valikut või välistada mingit infot?
- Kuidas seadistada kliendile krediidilimiit?
- Kuidas leida, mis hinnaga on toodet kliendile varem müüdud?
- Kuidas saab programmi sees suhelda teiste kasutajatega reaalajas?
- Kas programmist saab otse kliendile helistada läbi Skype´i?
- Kuidas kustutada ülearust kausta/konverentsi, mida ei soovi enam kasutada?
- Kuidas teha uut kausta/konverentsi?
- Kuidas peita Kalendris tegevusi nii, et teised kasutajad neid ei näeks?
- Kas müügiprotsessi etappe saab automatiseerida, nii et ühe tegevuse järel tekiks automaatselt järgmine tegevus?
- Kasutaja ei näe Tarnija hetkeseisu aruandes ostutellimusi?
- Täitsin seadistuse “Ettevõtte töövoo vaade”, aga pakkumised ei ilmu ikka töövoo vaate aknasse?
- Miks kasutaja ei näe Kliendi hetkeseisu aruandes tegevusi ja pakkumisi?
- Mida võimaldab Töövoo vaade (müügitoru) funktsioon?
- Kas pakkumisest saab automaatselt tegevuse koostada?
- Miks ma töövoo vaate aknas ei saa lohistada pakkumisi ühest tulbast teise?
- Mida saab Kliendihalduse mooduliga teha?
- Kuidas täita tegevuse kaarti?
- Kuidas seadistada igale müügimehele oma töövoo vaate aken?
- Kuidas kasutada Kalendrit?
- Kus saan sisestada uusi tegevusi?
- Töövoo vaate (müügitoru) seadistamine ja kasutamine
- Kuidas uuendada andmeid kliendi kaardil?
- KLIENDIHALDUSE (CRM) MOODULI JUHEND
- Mis on kliendiklassifikaator ja kuidas klassifikaatoreid kasutada?
- Kliendi kaardid on kasutaja poolt valesti täidetud, kas saab korraga andmeid ühest lahtrist teise liigutada?
- Kas saab kasutajale piirata krediidilimiidi muutmist kliendi/kontakti kaardil?
- KUIDAS SISESTADA UUT KONTAKTI/KLIENTI?
- Kontakti kaardile ei õnnestu sisestada KMKR numbrit, annab teateks “Vale KMKR formaat. Peab olema… ”
- Kontaktisiku kaardile ei saa valida ametinimetust, valiku aken on tühi?
- Kas saan kontakti kaardile väljasid ise juurde lisada?
- Ma ei saa käsitsi sisestada uut kontakti kaarti, ilmub teade: “On juba registreeritud [kontakti kood]”.
- Milleks kasutatakse Kontakti kaardil “telefoni” ikooni?
- Kuidas saab muuta klientide koode?
- Kuidas vana klienti/tarnijat kustutada?
- Uute klientide sisestamisel küsib alati programm registri numbrit. Kuidas seda välja lülitada?
- Milleks saab kasutada Kontakti kaardil välja “Arve saaja”?
- Kas saab arvet või muud dokumenti saata e-mailiga mitmele saajale korraga?