Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Kasutamine
- Kas on võimalik müügitellimus sisestada käsitsi, aga arve saata Telema kaudu?
- Kuidas ma tean, kas dokument on Telemasse jõudnud?
- Miks imporditud müügitellimusel on artiklite nimetused teistsugused, kui programmis sisestatud?
- Miks saabunud Tellimusel on kliendi nimi erinev sellest, mis programmis kontakti kaardile sisestatud?
- Telemast saabus tellimus, kuid Tellimuse registris näha ei ole?
- Miks on Tarnekinnitusel mitu koguste veergu?
- Telemast saabunud müügitellimusest ei teki müügiarvet?
- Miks Telema tellimusest arve koostamisel on puudu mõned artiklite read?
- Kuidas näen lähetatud kaupade müüki kliendi asukohtade kaupa?
- Kuidas Telema teenuseid peatada?
- Telemast saabunud müügitellimusel on soodustuse % või reasummad valed?
- Kus on näha Selveri kaupluse ja kauba saatmise aadress?
- Kuidas sisestada koondlähetust?
- Kuidas saata koondsaatelehti Telemasse?
- Kuidas sisestada Tarnekorraldusi?
- Telemast imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI ARTIKLIKOODI”
- Telemast imporditud tellimuse peal on kliendi nime järel tekst “KONTROLLI HINNAD”
- Tagastustellimuste kasutamine (Telema)
- Telema – kaupade müügiprotsessi KASUTAMINE (Telema EDISupplier)
- Telemast ostuarvete vastuvõtmine – OSTUPROTSESS (Telema EDIBuyer)
- Miks Telemasse saadetud müügiarvetega ei lähe kaasa PDF faili?
- Kuidas krediteerida müügiarvet, kui see liigub läbi Telema?
- Tarnekinnituse fail on Telemast edastatud ja saabunud vastavasse kataloogi, kuid programmis näha ei ole?
- Meil on andmebaasis mitu ettevõtet, kas siis saab kasutada standard Telema funktsionaalsust?