Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
Envoice
- E-ARVETE SEADISTAMINE (Envoice operaatoriga)
- E-arve on Booksist saadetud Envoice portaali, kuid sealt edasi ei liigu?
- Envoice e-arvega ei ole kaasas PDF originaalfaili
- Miks e-arvete saatmise teenus on peatunud?
- Miks on operaatorilt saabunud tarnija e-arvel tasumistingimus puudu või vale?
- Saabunud e-arvest koostasin ostuarve, aga seal ei ole näha artiklite nimetusi ja seletusi?
- Kuidas saan kontrollida, kas kõigil kontaktidel on Reg. nr täidetud, et e-arveid saata?
- Tarnija e-arvest kulutuse koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Kulutuse koostamine tarnija e-arvetest”
- Kuidas kontrollida, kas kõikide saabunud ostuarvetega on PDF fail kaasa tulnud?
- Kuidas saata kontaktid, kontoplaan ja kulukohad Finbite (Omniva), Unifiedpost või Envoice keskkonda?
- Kui koostada tarnija e-arvest kulutus, kuidas programm leiab isiku nime kulutuse kaardile?
- Miks e-arvete saabumine operaatorilt on peatunud?
- Kuidas tarnija e-arvet vastu võtta?
- KUIDAS E-ARVET SAATA?
- Kuidas leian Envoice portaalis e-arve konto?
- Kuidas kontrollida, kas e-arve on programmist välja läinud?
- E-ARVETE VASTUVÕTMISE JUHEND