Sisesta märksõna või vaata all asuvast teemade menüüst
- E-teenused
- Pilveteenus
- Litsentsid ja teenused
- Dokobit
- Alustamine
- Liidestamine
- Unifiedpost EDI
- Moodulid
- Müügiarved/Laekumised
- Ostuarved/Tasumised
- Finants
- Logistika/Ladu
- Müügihaldus
- E-mail ja kaustad
- Palk
- Põhivarad
- Kliendihaldus/CRM
- Ettevõtte märguanded
- Lepingud
- Korteriühistu
- Kulutused
- Hooldusteenindus
- Kassa
- Komplekteerimine
- Vee erilahendus
- Kassamüük (POS)
- Kasutaja seadistused
- Konsolideerimine
- Projektiarvestus
- Ressursiplaneerimine
- Tehnika
- Integratsioon
- Üldine
- Turvalisus
- Aruanded
E-arved
- Kuidas täita kontakti kaart, kui huvikoolituse teenust kasutab laps, aga tasub lapsevanem? Milline on õige seadistus INF3 aruande jaoks?
- Kuidas saan nimekirja klientidest, kellel on e-arved aktiveeritud?
- Kas teises programmis koostatud e-arveid on võimalik importida Standard Booksi?
- Kuidas saata e-arveid, kui kõik kliendid peavad arved tasuma kolmandale osapoolele?
- Kuidas saan kontrollida, kas minu klient kasutab e-arveid?
- E-ARVETE SEADISTAMINE (Envoice operaatoriga)
- Aruanne “Ostuarvete manused”
- Kas Booksi saab importida kinnitatud või kinnitamata kuluaruandeid?
- E-arve on Booksist saadetud Envoice portaali, kuid sealt edasi ei liigu?
- Kuidas e-arvet uuesti saata?
- Kuidas e-arvet saata internetipanka?
- Envoice e-arvega ei ole kaasas PDF originaalfaili
- Miks mõne e-arvega ei lähe PDF fail kaasa?
- Kas on võimalik, et tarnijalt saabunud e-arvest ostuarve koostamisel oleksid summad koos käibemaksuga?
- Kas kliendile saadetaval e-arvel on võimalik näidata meie ettevõtte teise panga IBAN arveldusarvet, mis ei ole meie põhipank?
- E-mailiga saadetud PDF failis ei ole näha kirillitsas tähti?
- Miks e-arve ei jõua saaja internetipanka?
- Kui koostan tarnija e-arvest ostuarvet, siis tasumistingimus on tühi?
- Kuidas täidetakse ostuarvel väli “Viide alusarvele”?
- Ostuarve kinnitamisel ilmub teade: Ümardamise konto puudub. Kontrolli lausendamist!
- Miks osadel Ostuarvetel ja Kulutustel on dokumendi päises täidetud lahter “Operaator”, osadel mitte?
- Müügiarvete importimine ümardamisega e-arvete operaatori keskkonnast
- Miks ma ei saa kontakti kaardil uuendada e-arve kanali eelistust?
- Aruanne “E-arvete vastuvõtjate info”
- Kuidas programmist saab saata PEPPOL formaadis e-arveid?
- Miks e-arvete saatmise teenus on peatunud?
- Unifiedpost e-arvete keskkonnas ei ole näha ERP (Standard Booksi ) dokumendi numbrit
- Miks on operaatorilt saabunud tarnija e-arvel tasumistingimus puudu või vale?
- Tarnija e-arvete vastuvõtmise aktiveerimine Bauwise kaudu
- Kui minu klient ei võta enam vastu e-arveid, mida pean Booksis tegema?
- Kuidas programm täidab “Tarnija saldo” ja “Saldo kuupäev” saabunud tarnija e-arvel?
- Miks Finbite keskkonnast saabuvad ostuarved ainult valikuliselt?
- Pangaliidese ja teiste e-teenuste aktiveerimisel ilmub teade: “Palun sisesta kehtiv e-maili aadress.”
- Miks kliendile saadetud e-arvel puudus saldo info?
- MILLISEID TEENUSEID PAKUVAD ERINEVAD E-ARVETE OPERAATORID?
- Unifiedpost tarnija e-arvete vastuvõtmise deaktiveerimine ja FitekIN teenuse aktiveerimine
- FitekIN teenuse aktiveerimine
- Kuidas saata e-arveid Docura EDI liidese kaudu?
- Milline arve number läheb Booksist e-arve saatmisel kaasa, kas Booksi numbriseeria või ametlik seerianumber?
- Mida teha, kui klient ei võta vastu viitenumbriga e-arveid või sa ei soovi e-arvetele viitenumbreid lisada?
- Saabunud e-arvest koostasin ostuarve, aga seal ei ole näha artiklite nimetusi ja seletusi?
- E-arvete saatmine Telema kaudu
- Kas lähetuskuludega seotud päevarahade summat saab kuidagi ka Standard Booksi importida?
- Kuidas saata e-arveid Töötukassale?
- Kuidas saata e-arveid riiklikele suurhaiglatele?
- Miks peale e-arvete seadistamist tekivad programmi topelt müügiarved?
- Kuidas saan kontrollida, kas kõigil kontaktidel on Reg. nr täidetud, et e-arveid saata?
- Tarnija e-arvest kulutuse koostamisel ilmub teade “Tegevus on keelatud:Kulutuse koostamine tarnija e-arvetest”
- Kuidas seadistada e-arved nii, et enamusele klientidele ei saadeta, ainult valitutele?
- Kuidas saata e-arvet, kui saaja ja maksja on erinevad?
- Kuidas kontrollida, kas kõikide saabunud ostuarvetega on PDF fail kaasa tulnud?
- Kuidas saata kontaktid, kontoplaan ja kulukohad Finbite (Omniva), FitekIN või Envoice keskkonda?
- Kui koostada tarnija e-arvest kulutus, kuidas programm leiab isiku nime kulutuse kaardile?
- Kuidas Finbite-st saabunud e-arvele saab arve rea teksti, mitte ainult konto nimetuse?
- Miks Finbite-st (Omniva) saabunud e-arvetel ei ole kaasas PDF faili?
- Miks e-arvete saabumine operaatorilt on peatunud?
- Kas E-arveldaja kaudu saab riigiettevõtetele saata e-arveid?
- Tarnija saatis ostuarve e-arvena, kuidas see siduda laosissetulekuga?
- Kas ühes ettevõttes sisestatud müügiarved saab üle viia samas andmebaasis asuvasse teise ettevõttesse ostuarvetena?
- Kas on võimalik ise valida, millised ostuarved soovin Finbitest (Omniva) importida? Praegu tulevad automaatselt kõik ostuarved Booksi programmi.
- E-arved ei jõua Luminor panka?
- Kuidas tarnija e-arvet vastu võtta?
- KUIDAS E-ARVET SAATA?
- Kuidas leian Envoice portaalis e-arve konto?
- Andmebaasis on mitu ettevõtet. Kas e-arvete seadistamine tuleb teha igas ettevõttes eraldi?
- Kuidas leian oma Omniva/Finbite portaalis e-arve konto?
- Kuidas saaks vastu võtta ainult neid ostuarved, mis on kinnitusringi läbinud?
- Miks e-arvetega ei lähe automaatselt kaasa PDF fail?
- Kas e-arvetele saab kaasa lisada rohkem faile, kui ainult arve PDF?
- Tarnija e-arvel kaardil puudub ostuarve number ja Kinnitatud märge. Kuidas lisada?
- Miks tarnija e-arvest ei teki ostuarvet?
- Kui müügiarve saata uuesti Finbite (Omniva) keskkonda, siis läheb kaasa vale pdf fail?
- Kas e-arveid on võimalik saata Soome ettevõttele?
- Kas mitmest kviitungist saab koostada ühe kulutuse?
- Kas saabunud tarnija e-arvest saab koostada automaatselt ostuarve?
- Kus ma leian tarnijate poolt saadetud e-arved Booksi programmis?
- Mille järgi programm tunneb ära, kelle e-arvega on tegemist?
- Finbite (Omniva) Kuluaruande import ja kasutamine
- Tarnija e-arvest ostuarve koostamisel tuleb teade: “Sama tarnija arve nr-ga ostuarve on juba koostatud: [arvenr]“
- Kas Finbite (Omniva) keskkonnast on võimalik müügiarved edastada Booksi?
- Kuidas saab Standard Books andmebaasist eksportida müügiarveid XML faili formaadis?
- Kas faktooringu arveid saab ka e-arvetena saata?
- Kuidas ära saadetud ja kinnitatud e-arvet saab printida?
- Koostan tarnija e-arvest ostuarve ja ostuarve tekkimisel annab teate „Tähelepanu! Seo arve ettemaksuga!“
- Mida tähendab müügiarve hetkeseisu aruandes tekst “Operaatori poolt vastuvõetud”?
- Kuidas tuvastada, mis põhjusel on saadetud e-arved operaatori poolt tagasi lükatud?
- Kuidas kontrollida, kas kõigil kontaktidel on vajalikud andmed täidetud e-arvete saatmiseks?
- Kuidas saab kõikidele klientidele korraga määrata sama e-arvete saatmise kanali?
- Kui tihti programm saadab välja e-arveid?
- Kas tarnija e-arved võetakse vastu kinnitatud või kinnitamata kujul?
- Kuidas kontrollida, kas e-arve on programmist välja läinud?
- Kuidas saab viitenumbreid automaatselt kõigile klientidele korraga lisada?
- Tarnija e-arvest ostuarvet koostades ilmub teade: “Sobimatu hetkeseis”
- E-ARVETE SAATMISE SEADISTAMINE / E-ARVED
- E-ARVETE VASTUVÕTMISE JUHEND
- Kuhu on võimalik e-arveid saata?