Renate-Ly Mehevets

Kas minu ettevõte vajab majandustarkvara?

Paljud ettevõtted kasutavad igapäevaselt mingisusgust majandustarkvara, et oma tööprotsesse efektiivsemalt juhtida ja kulusid kokku hoida. Kuid kas majandustarkvara on tõesti vajalik igale firmale? 

Majandustarkvara on tarkvarasüsteem, mis aitab ettevõttel hallata ja automatiseerida igapäevaseid äriprotsesse nagu raamatupidamine, varude haldus, inimressursside juhtimine, tarneahela ja kliendisuhete haldamine. ERP-süsteemid koondavad need erinevad funktsioonid ühele platvormile ning loovad pideva reaalajas ülevaate ettevõtte toimimisest. 

Majandustarkvara ei vaja iga ettevõte ning otsus, kas sellesse investeerida, sõltub mitmest praktilisest asjaolust. 

Kõigepealt loeb muidugi ettevõtte suurus ja keerukus. Mida väiksem ettevõte, seda lihtsamate lahendustega saab hakkama ning võib piisata lihtsast raamatupidamisprogrammist. Seevastu suuremad ja keerukamate protsessidega ettevõtted vajavad aga tõenäoliselt juba majandustarkvara, et hallata oma tegevusi tõhusamalt.

Väga palju sõltub sellest, millega ettevõte tegeleb ja millised on tema kasvu- ning laienemisplaanid. Kui teie ettevõte plaanib kasvada või laieneda uutele turgudele, võib tarkvara aidata teil seda protsessi sujuvamalt läbi viia. Tarkvara süsteemid on loodud skaleeritavaks ja võivad toetada ettevõtte kasvu.

Kuidas toimib praegune süsteem? Selle küsimuse vastus võib anda lahenduse, kas midagi on vaja muuta. On selge, et kui praegused süsteemid ei suuda enam toime tulla ettevõtte vajadustega, on aeg kaaluda järgmise põlvkonna majandustarkvara juurutamist. Näiteks, kui kasutatav raamatupidamistarkvara ei suuda enam hallata teie finantstehingute mahtu või kui teie varude haldamise süsteem põhjustab sagedasi vigu, võib uus süsteem olla lahendus.

Mõelda tuleb ka selle peale, et tiheda konkuretsiga tööstusharudes, kus efektiivsus mängib suurt rolli, võib majandustarkvara anda teie ettevõttele olulise konkurentsieelise. Tõhusamad protsessid ja parem andmete haldamine aitavad kiiremini turumuutustele ja klientide vajadustele reageerida .

Millised on majandustarkvara eelised?

Protsessid muutuvad tõhusamaks. Süsteemid automatiseerivad paljusid rutiinseid ja aeganõudvaid ülesandeid, mis omakorda vabastab töötajate aega ja võimaldab keskenduda strateegilisematele tegevustele. Näiteks võivad raamatupidamisprotsessid muutuda märksa kiiremaks ja täpsemaks.

Paremad alusandmed otsuste tegemiseks. Ühtegi otsust ettevõttes ei saa teha ilma korrektsete andmeteta. Tarkvarad pakuvad reaalajas andmeid ja aruandeid, mis aitavad juhtidel teha informeeritud otsuseid. Teil on igal ajal olemas detailne info ettevõtte finantsseisundi, varude taseme ja muude oluliste näitajate kohta.

Kulud vähenevad. Kuigi majandustarkvarade esialgne investeering võib olla märkimisväärne, aitab see pikaajaliselt kulusid vähendada. Kokkuhoid tuleneb efektiivsemast protsessijuhtimisest, käsitsitöö vähenemisest ja paremast varude haldamisest. Skaleeritavus ehk ettevõttega koos arenev süsteem. Süsteemid on tavaliselt modulaarse ülesehitusega, mis tähendab, et saab lisada uusi funktsioone ja mooduleid vastavalt ettevõtte kasvule ja vajadustele. Sisuliselt kasvab ja areneb süsteem paindlikult koos ettevõttega ning selle laienedes ja andmemahtude suurenedes ei ole vaja investeerida uue süsteemi kasutuselevõttu. 

Vigade arv ja topelttöö tegemine väheneb. Tarkvara koondab kõik teie ettevõtte andmed ühte kohta, mis vähendab vigade arvu ja andmete dubleerimise riski. Kõik osakonnad kasutavad igal ajal samu andmeid, mis parandab koostööd ja kommunikatsiooni ning hoiab väga palju kokku aega. 

Majandustarkvara võib pakkuda teie ettevõttele mitmeid eeliseid, sealhulgas suuremat tõhusust, paremat otsuste tegemist ja kulude kokkuhoidu. Otsus, kas investeerida sellesse sõltub aga otseselt ettevõtte suurusest, keerukusest ja tulevikuplaanidest. Enne uude süsteemi investeerimist tasub põhjalikult analüüsida seniseid lahendusi ja vajadusel konsulteerida ekspertidega.

Kui soovid rohkem infot või kahtled, kas majandustarkvara on sulle, siis võta meie ekspertidega kindlasti ühendust ning leiame sulle vastuse! 

 

Standard Books katab kõik sinu ettevõtte vajadused

13. mai 2024

Raamatupidamine, Standard Books

Standard Booksi äritarkvaras on ligi 30 erinevat võimalust, mis toetavad… Loe edasi

JUULI NIPINURK – Graip.ai liidesega digiteerimine, käibemaksu tasumine otse programmist panka, kuidas kontrollida, kas e-mail sai saadetud jpm

15. juuli 2024

Nipinurk

JUULI NIPID Kuidas saan lihtsalt kontrollida, kas e-mail… Loe edasi

Excellent: pikaajaline tegija äritarkvara turul sai 22. aastaseks

12. juuli 2024

Uudised

Excellent Business Solutions Eesti AS-i eesmärgiks on pakkuda stressivaba äritarkvara,… Loe edasi

Kuidas kaitsta enda ettevõtet küberriskide eest?

05. juuli 2024

Uudised

Miks on oluline küberturvalisus juba eelarvesse planeerida ning kuidas ennetamisega… Loe edasi

Kristi Piper
projektijuht

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Tekkis huvi? Proovi tasuta!

Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt: jäta oma e-mail ja me võtame Sinuga personaalselt ühendust.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.

Liitu uudiskirjaga

Meie uudiskiri aitab Sul kursis olla viimaste Excellenti uudiste ja tootevärskendustega. Privaatsustingimustega saab tutvuda siin.

Aitäh!

Sinu kontaktandmed on meie kliendihaldurile saadetud. Võtame Sinuga ühendust.

Viga!

Andmeid ei õnnestunud saata.