Excellent Business Solutions annab ülevaate kahest nutilahendusest, mille abil on võimalik raamatupidamistegevusi automatiseerida, väärtuslikku aega kokku hoida ning tagada andmete õigsus.
1. Makselingi lisamise võimalus arvetele
Sel kevadel lisati Standard Booksi äritarkvarale EveryPay liides, millega saavad ettevõtted kõiki digimakseid kiiresti töödelda. Standard Booksi kasutajad saavad pakkuda nüüd enda klientidele lihtsat viisi arvete tasumiseks ning saavad kiire ülevaate arvete laekumise kohta.
Mis on LinkPay makselink?
LinkPay on toode, millega saad online makseid vastu võtta. LinkPay võimaldab luua makselinki EveryPay süsteemis eeltäidetud väljadega. Sinu kirjeldada on EveryPay portaalis soovitud makseandmed ja süsteem loob etteantud andmete põhjal lingi, mida saad oma klientidele lihtsalt jagada. Klient saab etteantud lingil valida endale meelepärase makseviisi ja sooritada turvalise makse.
Mis teeb teenuse mugavaks?
E-kirjale lisatud makselink kiirendab toodete või teenuste eest maksmist, kuna klient ei pea eraldi sisenema internetipanka ja andmeid käsitsi sisestama. Selle asemel ootab teda ees eeltäidetud andmetega makseleht ning valib endale sobiliku makseviisi ja tasub arve paari klikiga. Maksmine on lihtne nagu e-poes ja arved saavad kiiremini tasutud.
EveryPay ja Standard Booksi vaheline liidestus võimaldab kasutada Linkpay funktsionaalsust müügiarvete saatmisel klientidele otse programmist e-maili teel. Koostades müügiarvest e-mail, genereeritakse saadetavale e-mailile nupuke, millele vajutades saab koheselt arve tasuda.
Kui lõppkasutaja klõpsab LinkPay lingile, suunatakse ta EveryPay poolt hallatud turvalisele makselehele. Makselehe kujundamiseks on võimalik lisada lehele enda logo või muid disaini elemente, mis teeb makselehe kliendi jaoks äratuntavaks. LinkPay töötab igal seadmel, seega Standard Booksist väljasaadetud arveid saab maksta ka nutiseadmetega.
2. Pangateenuste kasutamine otse raamatupidamisprogrammis
Mida annab pangateenuste kasutamine raamatupidamises?
Paljud raamatupidajad on kindlasti kuulnud Swedbank Gateway lahendusest, mis ühendab pangateenused ettevõtte äritarkvaraga, muutes seeläbi raamatupidamise kordades lihtsamaks ja efektiivsemaks.
Mis on Swedbank Gateway?
See on Swedbanki automaatne digitaalne kanal, mis ühendab ettevõtte äritarkvara panga keskkonnaga, Kanalil puudub “oma nägu”, st pangateenuseid kasutatakse otse ettevõtte raamatupidamisprogrammis. Kaob vajadus liikuda erinevate keskkondade vahel. Samu teenuseid on võimalik kasutada kõikide Swedbanki kontodega Balti riikides.
Mida Swedbank Gateway võimaldab?
Swedbank Gateway võimaldab Swedbankis asuvate kontodel kasutada erinevaid pangateenuseid, andmed liiguvad panga ja raamatupidamisprogrammi vahel:
● Tasumiste saatmine ehk maksed – tasumiste ja väljamaksete kaartidelt saab edastada pangatehingu otse panka kinnitamiseks.
● Eelmise päeva lõpu seisuga kontoväljavõte – näiteks Standard Books impordib iga päev automaatselt eelmise päeva kontoväljavõtte. Alustades teenuse kasutamist, on võimalik importida ka varasemad andmed kuni kolm kuud tagasiulatuvalt.
● Jooksva päeva kontoväljavõte – Standard Books impordib seadistatud intervalliga jooksva päeva pangaväljavõtte. Erinevalt eelmisest kahest, on jooksva päeva väljavõte tasuline teenus
Nende teenuste kasutamiseks tuleb ettevõtte seadusliku esindaja poolt sõlmida Swedbank Gateway teenuse leping, mida saab mugavalt teha otse Swedbanki internetipangas. Lepingut saab allkirjastada nii Mobiili-ID, Smart-ID või ID-kaardiga.
Excellent Business Solutionsi turundus- ja kommunikatsioonijuht Maret Luts kinnitab, et „mida aeg edasi, seda rohkem soovitakse digitaliseerida ja andmevahetust kiiremaks muuta. Teenusepakkujana soovime kliendi soove täita ning hoiame oma raamatupidamistarkvara pidevas arengus. Kindlasti ei ole need viimased nutilahendused, mis raamatupidajate ja ettevõtjate tööd tulevikus lihtsustavad.“