Kui soovid hallata ühe kuutasu eest kuni 200 ettevõtte äritegevust, siis Standard Booksi abil on see võimalik. See tähendab, et eraldi ettevõtete eest maksma ei pea, vaid kõik kuulub 99€ paketi hinna sisse. Lisaks uuenes sel sügisel Standard Booksi senine versioon ning programmi viidi sisse üle 400 muudatuse, uuenduse ning paranduse.
Raamatupidaja jaoks on mõistlik hallata ühe tarkvara abil kuni 200 ettevõtet ja seda ilma mingi lisatasuta. Kuna Standard Books sisaldab enam kui 20 moodulit alates müügist, ostust, finantsist, põhivarast kuni hooldusteeninduse, projektijuhtimiseni ja laoni, siis on mugav ühes programmis hallata kõiki erinevate ettevõtete tööks vajalikke tegevusi. Tänu mugavale kasutajaliidesele, mitme akna süsteemile ja liidestamisevõimalustele on programmiga töötamine kiire, lihtne ning mugav.
Kui programmi kasutamise käigus tekib küsimusi, siis on Standard Booksi kasutajatugi ainult telefonikõne või e-kirja kaugusel. Lisaks on kodulehe kasutajatoe alt iseseisvalt võimalik leida vastuse üle 1000 küsimusele ning laialdase videojuhendite valiku. Kui nendest kanalitest jääb väheks on võimalik kokku leppida personaalne konsultatsioon, mida saab läbi viia ka online’s.
Versiooniuuendus võeti kiiresti omaks ja kiideti kasutajate poolt heaks
Standard Booksi tarkvara on arenenud ja kasvanud sõna otseses mõttes käsikäes kasutajatega, sest midagi ei muudeta lihtsalt muutmise pärast – kõik uuendused on tehtud klientidelt saadud tagasiside tulemusena. Sel sügisel sai programm üle 400 muudatuse, uuenduse ning paranduse.
Tähtsamate uuenduste hulka kuulusid automaatsed liidestused pankadega (SEB, LHV, Swed), e-arvete vastuvõtjate päring, käibemaksudeklaratsiooni saatmine EMTA-le otse programmist ning täiendused seoses Telema ja Omniva liidestustega. Lisaks on täiendatud vöötkoodide lugemise funktsionaalsust lao- ja müügidokumentidel ning lisatud võimalus edastada e-arvetega alati makse saajana kolmas osapool, kui arved tuleb tasuda kellelegi teisele, näiteks kohalikule omavalitsusele või faktooringettevõttele.
Klientide kuulamine ning nende soovidega arvestamine on oluline osa tarkvaraarendaja igapäevatööst. Objektiivse tagasiside saamiseks hindab ettevõtte teenindust SI ehk soovitusindeksi meetodil kaks korda aastas kogu kliendibaas ning lisaks küsitakse alati vahetult pärast teeninduskogemust kasutajatelt kohest hinnangut. See on väga oluline indikaator, sest kehva hinnangu järel võtab konsultant kasutajaga ühendust, et uusi lahendusi pakkudes pöörata kogemus positiivseks ja aidata klienti tema mures.
Excellenti transaktsiooniline (viimase 12 nädala) soovitusindeks oli oktoobri alguse seisuga kõigi aegade kõrgeim ehk +86%. Rõõm on tõdeda sellist kõrget hinnangut vahetult pärast versiooniuuendust! Excellenti teenindust hinnanud klientide tagasisides tuuakse välja klienditeenindajate kiiret reageerimist, personaalset lähenemist, asjatundliku abi andmist, sõbralikkust ja operatiivset probleemi lahendamist.
Kui see kõik Sinu ettevõtet kõnetas ja soovid proovida Standard Booksi, siis võta ühendust meie kodulehe kaudu, lae alla demo ja meie professionaalne müügimeeskond kontakteerub Sinuga esimesel võimalusel!